EATگوگل کاربردها و روش ها

EATگوگل

[vc_row][vc_column][vc_column_text]با سلام و عرض خسته نباشید خدمت همراهان عزیز سایت پارسیان اندیش بنده دانیال کاظمی هستم مدیر مجموعه پارسیان اندیش امروز و در اینجا می خواهم در رابطه با EAT گوگل با شما عزیزان صحبت کنم.اگر می خواهید بدانید که EATگوگل چیه پس با بنده همراه باشید.

EATگوگل چیست؟

در واقع این واژه مخفف کلمات مانند تخصص اعتماد و اعتبار پذیری است که این سه معیار در گوگل وجود دارد طراحی سایت اصفهان تا کیفیت محتوای شما توسط گوگل تشخیص داده شود در واقع چون گوگل یک نوع هوش مصنوعی است نه یک انسان پس توانایی فکر کردن ندارد و لذا از این سه معیار برای سنجیدن محتواهای شما استفاده می کند تا کسانی که این سه معیار را در کیفیت محتواهای خود گنجانده اند به نتایج بالاتر بروند و کسانی که این سه معیار را ندارند به عمق نتایج جستجو کشیده شوند در ادامه در رابطه با این سه بیشتر توضیح خواهم داد.

Expertise یا تخصص چیست؟

خب باید به شما بگویم که اگر به کتاب فرهنگ لغت زبان انگلیسی مراجعه کنید معنی این کلمه این است که شما در رابطه با یک معقوله و یا یک مبحث تخصص لازم را داشته باشید تا بتوانید در رابطه با آن صحبت و تبادل نظر کنید در کل باید در مبحث سئو این سه مبحث زیر ر ایاد گرفته باشید تا متخصص باشید.

  1. اول بفهمید که مخاطبین شما چه جستجوهایی را انجام می دهند تا به شما برسند و بعد باید محتواهای خود را با توجه به آن جستجو ها تنظیم کنید. در واقع باید در رابطه با کلمات کلیدی تان تحقیق کنید که این امر فقط با استفاده از ابزار ها ونیز تجربه شما بر می گردد.
  2. به صورت عمقی به هر مسئله نگاه کنید تا متوجه شوید که این امر چگونه باید باشد خودتان را جای کاربر بگذارید و سعی کنید که مثل آن فکر کنید وهم مثل آن عمل کنید
  3. سعی کنید که علاوه بر موارد بالا کاربر پسند باشید یعنی علاوه بر تولید محتوا متنی به تولید محتوا ویدئو ای و یا صوتی هم بپردازید. و نیز از تصاویر جذاب برای درک کردن بهتر آن محتوا توسط کاربر استفاده کنید.

[/vc_column_text][us_message]برای دریافت مقالات بیشتر در رابطه با نکات سئو لطفا روی دگمه زیر کلیک کتید[/us_message][us_btn label=”مقالات بیشتر” link=”url:https%3A%2F%2Fparsianandishseo.com%2F%25d8%25b3%25d8%25a6%25d9%2588-%25d8%25b3%25d8%25a7%25db%258c%25d8%25aa-%25d8%25af%25d8%25b1-%25d8%25a7%25d8%25b5%25d9%2581%25d9%2587%25d8%25a7%25d9%2586%2F|title:%D8%A7%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%AA%20%D8%B3%D8%A6%D9%88%20%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86%20%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F”][vc_column_text]

Authoritativeness یا اعتبار درEATگوگل چیست؟

این گزینه یعنی این که شما هر چقدر هم که متخصص باشید خوب است اما کافی نیست و باید حتما در نزد کاربران و موتورهای جستجو به یک اعتبار قابل توجه برسید برای این کار حتما باید از طریق سوشیال سیگنال ها ونیز لینک بیلدینگ به یک برند معتبر تبدیل شده تا همه و یا اکثریت شما را بشناسند برای رسیدن به این هدف کارهای زیر را انجام دهید.

1.گرفتن بک لینک از سایت های معتبر و مرتبط این مورد یکی از مهم ترین و نیز راه های کسب اعتبار در نزد کاربران و موتور های جستجو است راستش را بخواهید هیچ موقع ندیده ام که یک وبسایتی بدون لینک بیلدینگ نزد موتور های جستجو اعتبار برسد.

  1. فعالیت در شبکه های اجتماعی

هیچ وقت نبوده که یک برندی درشبکه های اجتماعی فعالیت مناسب داشته باشد اما به نتیجه نرسد و برند نشود .نتایج به دست آمده حاصل از تحقیقات در این رابطه به خوبی به ما ثابت می کند که فعالیت در شبکه های اجتماعی برای موتورهای جستجو نظیر گوگل بسیار مهم است. و کاربران را به سمت آن وبسایت صوق می دهد

  1. لینک سازی داخلی

به خوبی دیگه این نکته  همه می دانند که لینک سازی داخلی و اتصال محتواها به یکدیگر باعث ایجاد یک شبکه لینک سازی داخل  شده که این شبکه منجربه فروش بیشتر و نیزبرند شدن بهتر وبسایت شما می شود.

Trustworthine یا اعتماد پذیری درEATگوگل

در دنیای واقعی اگر بخواهید اعتماد افراد را به خودتان جلب کنید خیلی طول می کشد.در سئو هم اینچنین موضوعی به صورت مبهم وجود دارد و شما باید سال های زیادی در موتورهای جستجو فعالیت مناسب داشته باشید تا به شما اعتماد شود

ارتباط بین searchQuality raters با EATگوگل در چیست؟

در واقع باید گفت که برای هر بروز رسانی محتواها با searchQuality raters گوگل چک می شوند و در پایگاه داده آن ذخیره می شوند و سپس گزارش هایی که متخصصان تست کیفیت سئو به گوگل ارائه می دهند با نتایج ربات های جستجوگر گوگل مقایسه می شوند در نهایت گوگل می تواند بفهمد که چقدر این دو مقایسه با هم شبیه هستند.

اما چرا  EATگوگل آنقدر مهم است؟

خب باید گفت که اگر شما به جای گوگل بودید چیکار می کردید یعنی فرض کنید که شما مدیر یک مجموعه هستید و کارمندی را به خدمت گرفته اید که دارای اعتبار،تخصص و اعتماد کافی از سوی شما نیست خب معلومه که چیکار میکنید آن را اخراج کرده و یک فرد دیگر را جایگزین آن می کنید. EATگوگل هم دقیقا همین کار را می کند. یعنی می آید و بررسی میکند که فلان وبسایت چقدر به اعتبار و اعتماد و نیز تخصص خود اضافه کرده است اگر نکرده باید برود و اگر افزوده باید به جایگاه بالاتری برود

اما شما از ما پرسیده بودید که چگونه اعتبار،اعتماد و تخصص رادر وبسایت خود زیاد کنم؟

1.محتواهای کاربر پسند بگذاریدتاEATگوگل در وبسایت تان افزایش یابد و علاوه برآن نیز به فکر نیازهای اساسی کاربران تان باشید مثال اگر که کاربرانتان به شما می گویند که فلان آپشن را در وبسایت تان بگذارید حتما به حرف آنها توجه کنید و به فکر ارتقا خود باشید

  1. بروزرسانی مدام صفحه درباره ما :گوگل و کاربران می خواهند بدانند که مالک  وبسایت جه کسی است و چه مزایای نسبت به بقیه افراد حوزه کاری خود دارد و یا حتی چه تخصص هایی دارد که بقیه افراد آن را ندارند و یا حتی هدف مدیرت وبسایت از راه اندازی آن چیست؟
  2. تولید محتوا آموزشی رایگان:اگر میتوانید در حوزه کاری و تخصصی خودتان برای کاربران تان آموزش های رایگانی را بگزارید تا مخاطبان بتوانند از آن استفاده کنند و همچنین جواب سوالات خود را بگیرند
  3. ایجاد بخش پرسش ها وپاسخ ها و جواب دادن به سوالات مطرح شده از سوی کاربران
  4. اعتبار وبسایت تان را افزایش دهید :یعنی با استفاده از روش های لینک سازی خارجی سعی کنید که پیج آتوریتی ونیز دامین آتوریتی وبسایت خود را بهبود ببخشید
  5. محتواهای خود را هرچند وقت یکبار بروز رسانی کنید:با انجام این کار به کاربران و موتورهای جستجو می فهمانید که یک وبسایت فعال در زمینه کاری خودتان هستید .و آنها سعی میکنند که بیشتر به وبسایت شما مراجعه کنند چراکه شما چیزی را به آنها می دهید که دیگران نم یدهند
  6. .کامنت مارکتینگ را هرگز فراموش نکنید:اگر در یک مقاله از وبسایت تان کاربری کامنت گذاشت حتما به آن پاسخ دهید همچنین اگر کاربری به شما انتقاد کرد کامنت آن را حذف ویا اسپم نکنید وسعی کنید که به آرامی پاسخگو انتقاد وی باشید.

این بود مبحث EAT امیدوارم که از این مبحث خوشتان آمده باشد لطفا در زیر این مقاله برام بنویس که آیا از EATگوگل نتیجه گرفته ای یا نه[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

0