کپی رایتینگ چیست؟وکپی رایتر چه کسی است؟

folder_openسئو
کپی رایتینگ چیست| نمونه های کپی رایتینگ| آموزش رایگان کپی رایتینگ| دوره آموزشی کپی رایتینگ| کتاب آموزش کپی رایتینگ| آموزش مهارت کپی رایتینگ| چگونه کپی رایتر شویم|

کپی رایتینگ یا نوشتن متن (همانطور که در صنعت بیشتر شناخته می شود) ، مهارت نوشتن است که ترکیبی از فروش به مخاطب خاص و مجبور کردن خواننده برای اقدام است. این با نوشتن محتوا متفاوت است ، به این معنی که بازار هدف خاصی را تحت تأثیر قرار می دهد تا بخواهد جزئیات بیشتری در مورد یک محصول یا خدمات را بشنود یا آنها را به خرید ترغیب می کند.

 

محتوا نویسی معمولاً ماهیت ویراستاری ،  طراحی سایت اصفهان جزئیات بیشتری دارد و گاهی لحن روزنامه نگاری دارد. با این حال ، این دو به خصوص در دنیای آنلاین از یکدیگر عبور می کنند و اغلب دست به دست هم می نشینند.

 

کپی رایتینگ یا نوشتن متن: آیا تفاوتی وجود دارد؟

به نظر برخی ممکن است از نظر فنی جزئی باشد ، اما می توانید استدلال کنید که تفاوت بین نوشتن نسخه اصلی و نوشتن متن ، یک مهارت است که می تواند با قرار دادن احساسات خواننده در مرکز نوشتن شما مشخص شود. همچنین شامل تکنیک های آموخته شده مانند زبان بهینه سازی شده برای جستجوگرها است که به شما کمک می کند محتوای شما در جستجوها رتبه بالایی داشته باشد. اما مسلماً تسلط بر این مهارت های نوشتن متن به تمرین و قدرت ادامه می دهد.

 

این که آیا شما در این زمینه شروع می کنید ، سطح بالایی از تجربه را دارید کپی رایتینگ یا از یک رشته نوشتاری دیگر منتقل می شوید ، مهم است که به یاد داشته باشید که رازهای خاصی برای ایجاد استعداد و سبک وجود دارد که به هدف نهایی نوشتن شما منجر می شود. بر اساس نامزدی و فراخوان اقدام به فروش کنید.

 

درست مانند یادگیری رانندگی با اتومبیل یا دوچرخه سواری ، حافظه عضلانی ما نیز در نحوه نوشتن کپی رایتینگ نقش اساسی دارد. این جایی است که تمرین آغاز می شود و آموزش مغز برای نزدیک شدن به نوشتن متن با استفاده از مجموعه ای از اصول که در نهایت به ماهیت دوم تبدیل می شود سئو سایت اصفهان  ، این رشته را برای موفقیت و توسعه این مهارت های قاتل به شما می دهد. اساساً ، شما باید از خود بپرسید که آیا به سادگی در حال نوشتن نسخه برای وب سایت خود هستید بدون اینکه فکر کنید مخاطبان مورد نظر چه کسانی هستند ، یا اینکه متعهد به تولید کلماتی هستید که فقط به فروش نمی رسند بلکه باعث تعامل ، اطلاع رسانی و الهام بخشیدن می شوند.

 

اساساً ، شما باید از خود بپرسید که آیا به سادگی برای وب سایت خود کپی می نویسید بدون اینکه فکر کنید مخاطب مورد نظر چه کسی است (این می تواند یک دام آسان باشد که وقتی زمان مهم است در آن قرار بگیرید). یا اگر متعهد به تولید کلماتی هستید که نه تنها فروش نمی کنند بلکه باعث تعامل می شوند ، اطلاع رسانی و الهام بخش هستند. و این در نهایت باعث افزایش رتبه موتور جستجو می شود ، بازدید بیشتری ایجاد می کند و منجر به تبدیل بیشتر می شود.

 

اگر برای شروع به راهنمایی کمی نیاز دارید ، روش های مختلفی وجود دارد که می توانید نوشتن متن خود را برای تبدیل یک مرورگر معمولی به مشتری طراحی و ساختار دهید …

 

چگونه مهارتهای نوشتن خود را توسعه دهیم

  1. به نقاط درد مخاطب خود ضربه بزنید

هنگامی که خلاصه متن کپی رایتینگ را دریافت می کنید ، این شما هستید که باید مطمئن شوید جزئیات را به وضوح می فهمید و در صورت عدم اطمینان سوالات می کنید. این به شما کمک می کند تا در مورد مخاطب مورد نظر تحقیق کنید و از آنچه آنها را تیک می زند استفاده کنید. این ممکن است به معنای صحبت با همکارانی باشد که قبلاً با مخاطبان مورد نظر درگیر شده اند یا کارهای مستقر در میز کار خود را برای تعیین اهداف شرکت یا اطلاعات مالی انجام می دهند. این امر در موقعیت دهی به پیشنهاد شما در هنگام نوشتن متن ، از شما پشتیبانی می کند.

کپی رایتینگ چیست| نمونه های کپی رایتینگ| آموزش رایگان کپی رایتینگ| دوره آموزشی کپی رایتینگ| کتاب آموزش کپی رایتینگ| آموزش مهارت کپی رایتینگ| چگونه کپی رایتر شویم|

اگر به عنوان مثال ، برای جذب مشاغل تجاری برای خرید محصولات IT ،  سئو سایت در اصفهان اقدام به تهیه نسخه می کنید ، باید مشکلات موجود در آنها را بررسی کنید و محصولات ، خدمات و تخصص خود را که می فروشید مطابقت دهید راهی است که مسائل فعلی آنها را حل می کند.

 

این می تواند این باشد که آنها می خواهند سیستمی با زیرساخت یا تعمیر و نگهداری کمتر مورد نیاز بخش IT داخلی خود داشته باشند.

 

 

ویژگی ای که می فروشید چیست؟

 

این چه فایده ای برای مشتری دارد ، یعنی نقاط درد او را حل می کند؟

از اینجا می توانید با دلیل قانع کننده نهایی انتخاب خود و محصولات / خدمات خود را به آنها واگذار کنید. کپی رایتینگ تمایز دهنده چرا کسی باید آنچه را که شما از رقبا می فروشید خریداری کند؟ آیا در مورد محصولات IT ، آیا نصب آنها در بازار ساده ترین است ، به این معنی که برای افرادی که در شرکتی که به آن می فروشید ، اختلال کمتری ایجاد شود؟ اعتماد سازی در دانستن آنچه در مورد آن صحبت می کنید ایجاد میل و دلیل محکم برای خرید می کند.

 

  1. از منتقد درونی خود به عنوان بهترین دوست خود استفاده کنید

کپی رایتینگ برای فروش تفاوت اساسی با هر نوع نوشتن دارد ، زیرا باید در سطح شخصی با مشتری طنین انداز شود. به گفته آلف دانبار ، مردم اول مردم و دوم محصولات را می خرند. اگر می توانید متن مقاله خود را متناسب با ایجاد ارتباط احساسی بین محصول و مخاطب خود تنظیم کنید ، می توانید آنها را به سرعت کنار بیاورید و ذهن آنها را مجذوب خود کنید.

آیا این محتوا با مخاطبان مورد نظر ایجاد ارتباط می کند؟

آیا این محصولات / خدمات را فقط براساس این نسخه خریداری می کنید؟

اگر پاسخ هر یک از این موارد “نه” است ، برگردید و دوباره فکر کنید که چگونه می توانید به ذهن مخاطب ضربه بزنید تا تأثیر بیشتری داشته باشد. آیا این به معنای ایجاد یک l موثر است

جوهر بین مخاطبان و افراد سازمان شما وجود دارد؟ چگونه می توان کمی اطمینان خاطر بیشتری به وجود آورد که کارکنان شما مشکلات مشتریان بالقوه شما را حل می کنند؟

 

  1. مخاطبان را به عنوان یک نفر تصور کنید ، نه یک صفحه

کپی رایتینگ فروش آن به شخص ساده ای بیش از گروهی از افراد آسان تر است. این به این دلیل است که نوشتار شما را متمرکز می کند تا به نظر برسد نسخه فقط با یک مشتری صحبت می کند. این تکنیک به آنها احساس خاصی می دهد و اینکه شما در آنجا هستید تا انحصاراً از آنها حمایت کنید.

کپی رایتینگ چیست| نمونه های کپی رایتینگ| آموزش رایگان کپی رایتینگ| دوره آموزشی کپی رایتینگ| کتاب آموزش کپی رایتینگ| آموزش مهارت کپی رایتینگ| چگونه کپی رایتر شویم|

4- جای سردرگمی را رها نکنید

هرچه جملات کوچکتر باشد ، بهتر است. جملات طولانی تر می تواند مردم را گیج کند و حتی منجر به پیام های متناقضی شود. این یک مهارت واقعی است که می توانید نسخه ای بنویسید که مفاهیم و ایده ها را به سادگی توضیح دهد ، بیش از اینکه آنها را پیچیده کند. تمرین کنید که هر بار یک جمله بنویسید. اگر به تصحیح آنچه می خواهید برقرار کنید ، آن را با صدای بلند بخوانید.

  1. از زبان مناسب استفاده کنید

دانستن مخاطبان مورد نظر و نحوه فعالیت آنها ، باعث ایجاد تفکر در هنگام استفاده از سبک ، لحن و زبان مناسب برای فروش می شود. کپی رایتینگ می تواند به خوبی نوشته شود ، اما اگر برای مخاطبان مورد نظر نامناسب باشد ، نه تنها خواننده را از خود بیگانه می کند و حتی می تواند به نام تجاری شما آسیب برساند. درست رسیدن به آن نیاز به درک آنچه از نظر اجتماعی در متن مخاطبان شما قابل قبول است ، دارد.مثال خوبی برای نشان دادن این نکته استفاده از شوخ طبعی است. هنگامی که به خوبی و در زمان مناسب استفاده می شود ، طنز می تواند ابزاری اساسی در هنگام ارائه یک پیام قدرتمند باشد. زمان مناسب این امر ممکن است هنگام فروش محصولات مصرفی به بزرگسالان باشد.

کپی رایتینگ چیست| نمونه های کپی رایتینگ| آموزش رایگان کپی رایتینگ| دوره آموزشی کپی رایتینگ| کتاب آموزش کپی رایتینگ| آموزش مهارت کپی رایتینگ| چگونه کپی رایتر شویم|

محدوده تبلیغات Got Milk از افراد مشهور با سبیل نمادین شیر همراه با کپی مفید و خنده دار استفاده می کند. در یکی از این تبلیغات ، کرمیت قورباغه با شعار “شیر فقط برای بچه قورباغه نیست” بود. تأثیر این خط باعث ایجاد خنده می شود اما همچنین به بزرگسالان جوان می گوید که شیر هنوز هم فواید سلامتی دارد ، نه فقط در زمان کودکی ، تشویق آنها به نوشیدن شیر به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم.سرانجام ، شاید قانون طلایی نوشتن متن. اگر فروخت ، آن را قطع کنید. تعادل خوبی بین بیان یک داستان به اندازه کافی برای جلب توجه مخاطب وجود دارد و از جمله جزئیات غیرمرتبط مانند آنچه برای ناهار خورده اید. قانون اساسی این است که اگر بر خرید و فروش خدمات یا محصول شما غلبه کرد و تصویری از اعتماد را برای خواننده ایجاد کرد ، آن را حفظ کنید. بقیه را می توان حذف کرد. اجرای مناسب ، کپی رایتینگ باید انگیزه عمل را به خواننده القا کند.

0
Tags: , , , , , , ,

Related Posts

فهرست