طریقه ی انجام لوکال سئو در سایت،ابزار ها ی آن

لوکال سئو

[vc_row][vc_column][vc_column_text]سلام عرض می کنم خدمت همراهان گرامی وبسایت پارسیان اندیش سئو در این مقاله می خواهم تا در رابطه با لوکال سئو و ابزارهای آن با شما دوستان صحبت کنم پس درادامه با بنده همراه باشید

آیا می دانید تقریبا نیمی از جستجوها محلی است؟ درست است ، نیمی از کل جستجوی جستجو دارای هدف محلی است و حدود یک سوم از نتایج جستجو شامل یک بسته محلی است. این میزان کلی ترافیک است و همه به این مسئله بستگی دارد که آیا وب سایت شما سیگنال های موقعیت مکانی مناسبی را نشان می دهد یا خیر.

 

صفحات محلی را ایجاد کنید

با مثال زیر لوکال سئو را برایتان شرح می دهم فرض کنید که شما یک عکاس عروسی در شهر شیراز هستید و می خ.اهید مکان خود را به گوگل و دوستان تان نشان دهید تا از طریق نقشه شما را پیدا کنند چکار باید بکنید؟

باید نقشه ومان خود را به صورت محلی در گوگل مپ ثبت کنید

اگر صفحات خودتان مخصوص یک مکان خاص است ، باید آنها را با کلمات کلیدی پر کنید که مربوط به ارتباط شما با مکان گفته شده باشد.در مقاله سئو سایت اصفهان در رابطه با انواع سئو بیشتر برای شما صحبت کرده ام[/vc_column_text][us_separator size=”large”][us_image image=”24510″][us_separator size=”large”][vc_column_text]

در اکثر موارد ، اگر به ایده های کلمات کلیدی محلی بیشتری نیاز دارید ، می توانید از یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی برای کشف سوالات جستجوی خاص مکان استفاده کنید. بگویید ، من یک عکاس هستم و می خواهم وب سایتم را برای سوالات متداول در منطقه خودم بهینه کنم. در این حالت ، من می توانمید از ابزار Rank Tracker را استفاده کنید ، به Keyword Research برومید و از یک واژه محلی استفاده کنم تا سایر کلمات کلیدی مرتبط با تجارت خود را کشف کنم:

در این بخش ، من از روشهای تحقیق تکمیل خودکار Google ، جستجوی مرتبط و سوالات مرتبط برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط با عکاسی در شیراز استفاده کرده ام. من کشف کرده ام که سایر پرسش های متداول در مورد محله های خاص ، مانند عکاسی شیراز، لعکاسی عروس شیراز ، ، و …در  همه اینها ایده های کلمات کلیدی بسیار خوبی است که باید در وب سایت محلی من استفاده شود.

روش تحقیق دیگری برای کلید واژه Rank Tracker که ممکن است مفید باشد Keyword Gap است. اگر وب سایت های محلی دیگری را می شناسید که در جایگاه خود موفق هستند ، می توانید آنها را با وب سایت خود مقایسه کنید و ببینید کدام کلمات کلیدی را از دست داده اید:

در این تصویر، من در حال تجزیه و تحلیل دو وب سایت  هستم که یکی مربوط بهسرویس لوله کشی است ودیگری مربوط به عکاسی در شیراز . می توانم ببینم که یکی از آنها رتبه بندی بسیاری از درخواستهای خاص شغل مانند ترمیم شیر یا الوله کشی معکوس را دارد. وب سایت دیگر هیچ کاری در این رابطه انجام نداده است .

در آخر ، اگر چند کلمه کلیدی می خواهید تحلیل کنید  که به همان اندازه جذاب هستند  یا نه، می توانید از Google Trends استفاده کنید تا ببینید کدام کلمه کلیدی در مکان شما بیشتر رایج است. در اینجا مثالی مشهور است که ما می خواهیم برای نشان دادن این نکته استفاده کنیم:

 

می بینید که برخی از استان های ایران به دنبال وکلا بیش از پیش هستند و برخی دیگر به دنبال وکلا خالی بدون پسوندهستند. استفاده از کلمه کلیدی متناسب با موقعیت مکانی در وب سایت شما مطمئناً مزیت جستجوی شما را فراهم می کند

داده های ساختاری نشانه خاصی است که به Google کمک می کند محتوای شما را تفسیر کند. اساساً این یک سیستم برچسب است که می توانید با استفاده از آن به Google بگویید چه چیزی در صفحه شماست. به عنوان مثال ، اگر در حال ارسال دستورالعمل هستید ، می توانید هر ماده ، زمان پخت ، تعداد کالری ، تعداد قسمت ها و موارد دیگر را برچسب گذاری کنید. سپس Google می تواند این اطلاعات را در صفحه شما پیدا کند و از آنها برای ایجاد قطعه های غنی مانند این موارد استفاده کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو و طراحی سایت می توانید به صفحه ی طراحی سایت اصفهان مراجعه کنید[/vc_column_text][us_separator size=”large”][us_image][us_separator size=”large”][vc_column_text]و انواع مختلفی از داده های ساخت یافته وجود دارد که برای انواع مختلفی استفاده می شوند. یکی از انواع داده های ساختاری کسب و کار محلی است. می توانید از آن برای برچسب گذاری اطلاعات کسب و کار خود ، از جمله نام شرکت ، آدرس و اطلاعات تماس استفاده کنید. به این ترتیب Google کاملاً مطمئن خواهد شد که تجارت شما مربوط به مکان خاصی است.

 

ساده ترین راه برای استفاده از نشانه گذاری مشاغل محلی ، استفاده ازابزار Google’s Strukted Data Markup Helper است. این یک ابزار آنلاین است ، جایی که می توانید URL  های سایت خود را ارسال کنید و نوع داده ساختاری را که می خواهید اعمال کنید انتخاب کنید:

هنگامی که تمام اطلاعات ضروری را برچسب گذاری کردید ، می توانید کد نشانه گذاری را بارگیری کرده و به کد موجود در وب سایت خود اضافه کنید.

 

اگر از CMS استفاده می کنید ، ممکن است انواع خاصی از داده های ساختاریافته را به طور پیش فرض پیاده سازی کنید یا برای اجرای داده های ساختاریافته با یک پلاگین زمان ساده تری داشته باشید. اگرچه بهتر است از افزونه هایی که می توانید خودداری کنید – هر یک از آنها سرعت صفحه شما را کاهش می دهد.

Google برای کسب و کار من یک فهرست کسب و کار برای پایان دادن به همه فهرست های کسب و کار است. هنگامی که یک نمایه در GMB ایجاد می کنید ، اطلاعات این نمایه مستقیماً به فهرست Google منتقل می شود و شما را برای واگذاری جایگاه بسته محلی آرزو می کند:

برای ایجاد لیست ، به صفحه GMB بروید و دستورالعمل های آنجا را دنبال کنید. این احتمال وجود دارد که گوگل از قبل اطلاع داشته باشد

او یک اصلاعات دررابطه بادرباره کسب و کار شما و لیستی برای شما ایجاد کرده است. در این صورت ، کافیست نام تجاری خود را با نام گوگل جستجو کرده و با کلیک بر روی مالکیت این کسب و کار ادعا کنید؟ دکمه در لیست.

 

هنگامی که لیست خود را ایجاد یا ادعا کردید ، مطمئن شوید که تا آنجا که می توانید آن را پر کنید. این شامل اطلاعات اساسی مانند ساعات کاری و شماره تلفن و همچنین برخی موارد اضافی مانند آرم و عکس است.این برای لوکال سئو خیلی مفید است

به نفع شماست که این لیست را جدی بگیرید – در زمینه سئو محلی ، ممکن است اهمیت آن از وب سایت واقعی شما بیشتر باشد

هنگامی که کسب و کار خود را در فهرست Google My Business و شاید چند دایرکتوری مرتبط دیگر ثبت کردید ، شروع به دریافت نظرات از مشتریان خود می کنید. تعداد این بررسی ها و رتبه بندی کل شما موقعیت شما در بسته محلی ، نمایان بودن شما در Google Maps و حتی رتبه بندی ارگانیک شما را تعیین می کند.

هنگامی که کسب و کار خود را در فهرست Google My Business و شاید چند دایرکتوری مرتبط دیگر ثبت کردید ، شروع به دریافت نظرات از مشتریان خود می کنید. تعداد این بررسی ها و رتبه بندی کل شما در لوکل سئو وموقعیت شما در بسته محلی ، نمایان بودن شما در Google Maps و حتی رتبه بندی ارگانیک شما را تعیین می کند.

همچنین می توانید یک ایمیل پیگیری ارسال کنید ، کارت را به زایمان وصل کنید یا حتی به طور حضوری از مشتریان خود س ,سوالات کنید. اگر استراتژی تهاجمی تری می خواهید ، حتی می توانید به همه مشتریانی که تجارت شما را بررسی کرده اند ، پاداش های کمی ارائه دهید.

نام ، آدرس و شماره تلفن (NAP) به اطلاعات اصلی کسب و کار شما اشاره دارد. اساساً هرچه این جزئیات بیشتر در وب فهرست شوند ، اعتماد به نفس Google در مورد تجارت شما بیشتر است.

 

من می خواهم تادر رابطه باً دو منبع اصلی ومهم برای لوکال سئو اطلاعات NAP با شما صحبت کنم : داده های ساخت یافته در وب سایت خود و لیست GMB شما. این دو خیلی مهم هستند. اما ممکن است دایرکتوری های دیگری مربوط به مکان شما باشد. این می تواند سیستم عامل های بزرگی مانند Yelp ، Yellow Pages یا Tripadvisor باشد ، یا می تواند دایرکتوری های محلی باشد که منطقه خاص شما را در اختیار شما قرار می دهند ، مانند یک پلت فرم بررسی در سطح شهر یا یک بازار کل.[/vc_column_text][us_separator size=”large”][us_image][us_separator size=”large”][vc_column_text]چند مورد از این موارد را می توانید به خاص خود انتخاب کنید و لیست های مناسبی برای لوکال سئو تجارت خود ایجاد کنید. اما سعی کنید خود را فریب ندهید. خدماتی وجود دارد که ارائه می دهد هزاران نقل قول در سراسر وب  وجود دارند که از طریق گوگل ادز به صفحات اول آمده اند حالا گوگل ادز چی است در فصل های آینده دراین رابطه هم برایتان توضیح می دهنم. جدا از اینکه این موضوع بی معنی است ، در صورت تغییر اطلاعات شما ، برای مدیریت این نقل قول ها مشکل خواهید داشت. و این استراتژی ممکن است در واقع توسط Google ناخواسته در نظر گرفته شود.

 

اطمینان حاصل کنید که سازگاری NAP را در لیست های خود حفظ کنید. به این ترتیب هیچ سردرگمی در مورد ارجاع تجارت وجود ندارد. منظور من از سازگاری ، نام شرکت ، آدرس و سایر مشخصات تماس شما در همان قالب دقیق است. سعی کنید به همان شماره تلفن ، همان کد و فرمت های داخلی و همان ایمیل ، تا یک نماد باقی بمانید.

امیدوارم اصلاعات این مقاله برای شما کافی بوده باشد برای من درزیر این مقاله بنویس که دیگه چه تجربیات واطلاعاتی دررابطه با سئو محلی وابزار های آن داری[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

+1