تاثیر سوشیال سیگنال ها بر سئو ی سایت 2020

folder_openسئو
سوشیال سیگنال

بازاریابی و استراتژی تجارت الکترونیک سوشیال سیگنال چیست؟

سوشیال سیگنال

تعریف:سوشیال سیگنال به اشتراک گذاری کلی صفحات وب ، پسندیدن آنها و مشاهده کلی رسانه های اجتماعی اشاره می کنند طراحی سایت اصفهان که توسط موتورهای جستجو درک می شود. این فعالیتها به رتبه بندی جستجوی ارگانیک یک صفحه کمک می کند و به عنوان شکل دیگری از نقل قول ، مشابه بک لینک ها دیده می شود.رسانه های اجتماعی در حال حاضر بیش از یک کانال پیام رسانی و کسب اطلاعات هستند: به طور مستقیم بر SEO یک فروشگاه آنلاین تأثیر می گذارد. این امر باعث می شود تا برای تجارت الکترونیک یک استراتژی منسجم در رسانه های اجتماعی ایجاد شود که بر تبلیغ کمپین ها ، فروش و محصولات با ارزش تمرکز می کند.

 

سیگنال های اجتماعی و SEO

هدف اصلی موتورهای جستجو این است که محتوای باکیفیت و مناسب را در اختیار کاربران قرار دهد. موتورهای جستجو تا حد زیادی کیفیت URL را در وب مشاهده می کنند و با افزایش ارتباطات وب به رسانه های اجتماعی ، گوگل و سایر ارائه دهندگان جستجو سیگنال های اجتماعی را به عنوان یک سیگنال رتبه بندی یکپارچه کرده اند.مشارکت گوگل با توییتر ، که توییت هایی را به نتایج جستجو اضافه کرد ، شواهدی بیشتر از اهمیت روزافزون رسانه های اجتماعی در رتبه بندی جستجو است. سیگنال های اجتماعی مربوطه عبارتند از:تعداد توییت ها و بازتوییت ها و محبوبیت (دنبال کنندگان) افرادی که توییت می کنند

اشتراک گذاری فیس بوک

به نقل از Search Engine Journal ، ذکر نام در سایت های اجتماعی مانند Reddit ، StumbleUpon و Tumblr نیز بر SERP تأثیر بیشتری می گذارد.

افزایش سیگنال های اجتماعی نشان دهنده قدرت دامنه خوب و ارزش URL را نشان می دهد. وقتی تعداد زیادی از کاربران صفحه ای را به اشتراک می گذارند و می پسندند ، نشان می دهد که صفحه اصلی است و حاوی محتوای قابل توجه یا سرگرم کننده است. موتورهای جستجو گاهی اوقات می توانند از روندهای تند و سریع ذاتی در جهان رسانه های اجتماعی عقب بمانند ، بنابراین استفاده از آن نبض مهم است.

 

افزایش علائم اجتماعی

از آنجایی که اکنون اشتراک گذاری های زیادی در بسترهای مهم رسانه های اجتماعی انجام می شود ، سیگنال های اجتماعی ممکن است برای SEO به اندازه زمان در صفحه ، پیوندهای سرمقاله و کیفیت محتوا اهمیت پیدا کنند. برای مشاغلی که به دنبال افزایش رتبه جستجوی خود هستند ، نشان می دهد که ممکن است یک استراتژی جامع در مورد رسانه های اجتماعی – علاوه بر همه تاکتیک های معمول SEO – مناسب باشد. به عبارت دیگر ، استراتژی هایی که برای افزایش مشارکت در شبکه های اجتماعی طراحی شده اند ، می توانند رتبه وب سایت شما را در موتورهای جستجو نیز بالا ببرند.اول از همه ، محتوای قوی کلیدی است. محتوای ارزشمند ، سرگرم کننده یا آموزنده همیشه تعامل مثبت بیشتری نسبت به تبلیغات آشکار یا ناخواسته ایجاد می کند. برخی از استراتژی های آزمایش شده و واقعی برای افزایش صدا در سیگنال های اجتماعی شما عبارتند از:

 

سیگنال های اجتماعی معیار دیگری در زمینه پیچیده و اسرارآمیز SEO است. سفید موتورهای جستجو اصلی جعبه سیاه هستند ، اجتناب ناپذیر است که گفتگوی رسانه های اجتماعی بر محبوبیت وب سایت تأثیر بگذارد. مشارکت در رسانه های اجتماعی را افزایش دهید و سایت شما ممکن است به بالاترین رتبه برسد.به مشاغل در حال رشد ، مارک های تجاری و همه چیز بین آنها کمک می کند تا بیشتر به صورت آنلاین بفروشند.

راهنمای شما برای علائم اجتماعی برای SEO

رسانه های اجتماعی

نظرات نویسنده کاملاً خود اوست (به استثنای رویداد غیرممکن هیپنوتیزم) و ممکن است همیشه منعکس کننده نظرات موز نباشد.

سوشیال سیگنال

علائم اجتماعی توضیح داده شده است:

سیگنال های اجتماعی معیارهای تعامل انسان در بسترهای اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر ، LinkedIn ، Reddit ، Medium و غیره هستند. برخی از نمونه های سیگنال های اجتماعی عبارتند از: پسندیدن ، نپسندیدن ، اشتراک گذاری ، رای ، پین ، بازدیدها و غیره که معمولاً به نمایش محبوبیت و میل به یک قطعه خاص از محتوا.

 

تاریخچه مختصری از علائم اجتماعی به عنوان عامل رتبه بندی

تقریباً دو سال پیش ، در دسامبر 2010 ، دنی سالیوان مقاله ای بصیرت انگیز درباره سیگنال های اجتماعی و تأثیر آنها بر رتبه بندی موتورهای جستجو نوشت. این مقاله احتمال تأثیر سیگنال های اجتماعی بر رتبه بندی را بررسی کرد ، اما در زمان خود زود بود. روشهای ساخت پیوند مقیاس پذیر بسیار مورد توجه بود (زیرا کار می کرد) و توجه زیادی به سیگنالهای اجتماعی در بخش بزرگی از صنعت نمی شد. سولیوان این سال را مطرح کرد:

 

“… آیا یکی از موتورهای جستجو اصلی در واقع از آن سیگنال های اجتماعی برای رتبه بندی نتایج جستجوی منظم استفاده می کند؟”

 

وی نتیجه گرفت که داده های فیس بوک تا حد زیادی توسط گوگل استفاده نمی شود (به دلیل عدم دسترسی به داده های شخصی دیوار از فیس بوک) ، اما “بازتوییت مجدد به عنوان شکل جدیدی از ایجاد لینک است. صفحه خود را در توییت ها توسط افراد معتبر ذکر کنید ، و این می تواند تا حدی به رتبه شما در نتایج جستجوی معمولی کمک کند. ”

 

حدود دو هفته بعد ، مت کاتز ویدئویی از وب مستر منتشر کرد که در آن تأیید کرد که سیگنال های اجتماعی در واقع در سئوی ارگانیک نقش دارند.

 

امروز…

ما هنوز در حال تلاش برای تعیین میزان نقش سیگنال های اجتماعی در رتبه بندی سئو ارگانیک هستیم: مطالعات متعددی برای تعیین همبستگی دقیق سیگنال های اجتماعی و رتبه بندی SEO انجام شده است که نتایج متفاوتی دارد. با این حال ، واضح است که اهمیت علائم اجتماعی با گذشت زمان در حال افزایش است و این س questionsالات متعددی را ایجاد می کند:

 

چگونه و چرا علائم اجتماعی رتبه ها را بهبود می بخشد؟

آینده سیگنال های اجتماعی در رابطه با SEO چیست؟

در حال حاضر چه اقداماتی باید برای بهبود علائم اجتماعی وب سایت من انجام شود؟

هدف من این است که هر یک از این س questionsالات را بررسی کنم تا به خوانندگان کمک کنم تا دانش اساسی در مورد عناصر مهم سیگنال های اجتماعی را درک کنند ، زیرا آنها نه تنها به SEO ، بلکه به هدف واقعی بازاریابی آنلاین مربوط می شوند: افزایش ترافیک وب سایت و در نهایت درآمد.

 

چگونه و چرا علائم اجتماعی رتبه ها را بهبود می بخشد؟

در حالی که هر گونه پاسخ به این سوال بسیار قابل بحث است ، من معتقدم که سیگنال های اجتماعی هم تأثیر مستقیم و هم غیرمستقیم بر رتبه بندی جستجوی ارگانیک دارند. تأثیر مستقیم ناشی از:

سوشیال سیگنال

تعداد افرادی که مارک شما را در فیس بوک دوست دارند

تعداد سهام فیس بوک

تعداد دنبال کنندگان توییتر

تعداد توییت هایی که نام برند شما را ذکر می کنند یا پیوندی به وب سایت شما دارند

تعداد افرادی که “شما را در حلقه های خود دارند” (Google+)

از Searchmetrics:

 

سیگنال های اجتماعی عوامل رتبه بندی

 

تأثیر غیر مستقیم ناشی از:

 

افزایش پیوندها و استنادات ورودی به دلیل بهبود دید آنلاین/آگاهی از نام تجاری

افزایش نظرات مثبت (در Google Local ، Yelp و غیره) به دلیل رضایت بیشتر مشتریان

کاهش نرخ پرش ، زمان بیشتر در سایت و بازدیدکنندگان بیشتر از وب سایت شما

در حالی که تأثیرات مستقیم بسیار ساده است ، من در مورد تأثیرات غیر مستقیم توضیح خواهم داد.

 

افزایش پیوندهای ورودی و استنادات به دلیل بهبود دید آنلاین/آگاهی از نام تجاری: قوی ترین تأثیر غیر مستقیم رسانه های اجتماعی توانایی آن در ایجاد پیوندهای ورودی جدید با بهبود آگاهی از نام تجاری و دید کلی آنلاین است.

 

اگر می توانید پیدا شوید ، می توانید به آنها پیوند داده شوید و پیوندها هنوز مهمترین و ارزشمندترین عامل رتبه بندی هستند. در حقیقت ، در حالی که بحث در SMX Advanced در ژوئیه 2012 بر سر این بود که آیا سوشیال سیگنال از نظر تأثیر مستقیم در الگوریتم رتبه بندی به پیوندها می رسند یا خیر ، دنی سالیوان مصاحبه ای با مت کاتز انجام داد که در آن کاتز اشاره کرد که این پیوندها هنوز وجود دارد. مهمترین معیار در مقایسه با علائم اجتماعی

 

کاتس گفت: “بنابراین ، این تصور وجود دارد که بله ، همه چیز اجتماعی خواهد شد ، یا پیوندها کاملاً منسوخ شده اند ، و من فکر می کنم رسیدن به این نتیجه زودرس است. من شک ندارم که ده سال دیگر اوضاع اجتماعی تر خواهد شد و اینها سیگنال های قوی تری خواهند بود ، اما من هنوز برای پیوندها سرفصل نمی نویسم. ”

 

افزایش نظرات مثبت (در Google Local ، Yelp و غیره) به دلیل رضایت بیشتر مشتریان: این روزها اغلب از رسانه های اجتماعی به عنوان بخش خدمات مشتری به عنوان یک شرکت استفاده می شود. کاربران می توانند برای یک شرکت توییت کنند و انتظار داشته باشند که به صدای جیر جیر آنها پاسخ داده شود. به همین ترتیب ، مشتریان می توانند با پشتیبانی از یک محصول جدید در صفحه فیس بوک یک شرکت ، آنها را از منوهای مزاحم خودکار تلفن و بخش های خدمات خارجی خارج از مرکز که به مشتریان کمک نمی کند ، نجات دهند.

سوشیال سیگنال

این دسترسی آسان به یک شرکت به کاربران کمک می کند تا ارتباط نزدیک تر و ارگانیک تری با نام تجاری خود احساس کنند ، وفاداری مشتریان را افزایش داده و اعتماد مصرف کننده را افزایش می دهد ، که همه این موارد منجر به بررسی بیشتر و بهتر در سایت های بازبینی مانند Google Local و Yelp می شود.

تقلب در سوشیال سیگنال (که حتی مدیران عامل می توانند انجام دهند) مارک ها را به مشتریان و مشتریان بالقوه نزدیک می کند. “صدای” یک رسانه تجاری ، تصویر آن را مشخص می کند و آن را از یک موجود دور به یک برند مدرن و شیک متمایز می کند. به این فکر کنید که اپل با تبلیغات معروف خود “من مک هستم ، من یک کامپیوتر هستم” چه کرد.

 

من یک کامپیوتر شخصی هستم ، من یک مک هستم

 

به گفته سام مک روبرتز ، مدیرعامل بازاریابی وودو ، تعداد بررسی ها و مثبت بودن این بررسی ها از سه فاکتور اصلی در رتبه بندی جستجوی محلی هستند. اگر چنین است ، باور این که گوگل از این اطلاعات در رتبه بندی های ملی خود نیز استفاده می کند ، چندان دور از ذهن نیست.

 

کاهش نرخ پرش ، زمان بیشتر در سایت و بازدیدکنندگان بیشتر از وب سایت شما: مصرف کنندگان که از طریق تعامل رسانه های اجتماعی با یک نام تجاری خاص آشنا هستند ، به احتمال زیاد به بازدیدکنندگان مکرر یک وب سایت تبدیل می شوند و زمان بیشتری را در آنجا می گذرانند و میانگین “زمان” را افزایش می دهند. متریک-در سایت ”.در حالی که من نظر خود را منتشر کرده ام که نرخ پرش بر رتبه بندی SEO تأثیر نمی گذارد ، می دانم که بسیاری از SEO ها هنوز معتقدند که اینطور است. با این اوصاف ، نرخ پرش کمتر معمولاً نشان دهنده محتوای با کیفیت بالاتر است و نرخ پرش پایین تر به طور کلی بهتر در نظر گرفته می شود.

 

با این حال ، زمان حضور در سایت می تواند به عنوان معیاری برای رتبه بندی جستجوی ارگانیک مورد استفاده قرار گیرد. سوشیال سیگنال با تعیین زمان بازگشت کاربر به صفحه جستجو پس از کلیک روی یک نتیجه جستجو ، و سپس تجزیه و تحلیل ورودی جستجوی جدید توسط کاربر ، Google می تواند اندازه گیری کند که آیا سایت بازدید شده به کاربر پاسخ داده یا اطلاعاتی را که بدنبال آن بوده است ، ارائه می دهد یا خیر. به به طور مشابه ، Google بازدیدهای مکرر از یک وب سایت را ردیابی می کند ، اغلب وب سایت های مکرر بازدید شده را در نتایج جستجوی شخصی (به عنوان مثال نتایج نشان داده شده برای کاربران وارد شده) نشان می دهد.

 

بنابراین ، ما می دانیم که Google این معیارها را دنبال می کند ، اما آیا آنها از آنها برای اهداف رتبه بندی استفاده می کنند؟ هیچ پاسخ کتاب درسی وجود ندارد ، اما من معتقدم که چنین است.

 

آینده سوشیال سیگنال در رابطه با SEO چیست؟

در دو سال آینده ، شرکت هایی که در زمینه های رقابتی بازی می کنند و از استراتژی اجتماعی قوی برخوردار نیستند ، توسط کسانی که این کار را انجام می دهند ، در گرد و غبار رها می شوند. سیگنال های اجتماعی از نظر اهمیت کلی در الگوریتم رتبه بندی به “پیوند” جدیدی تبدیل می شوند. در حالی که معتقدم ارزش پیوندها به عنوان یک سیگنال رتبه بندی هرگز به طور کامل از بین نمی رود ، من معتقدم که تأثیرات مستقیم و غیر مستقیم سیگنال های اجتماعی در نهایت از پیوندها به عنوان ارزشمندترین عامل رتبه بندی پیشی خواهد گرفت.

 

چرا؟ دلایل متعدد:

سوشیال سیگنال

سوشیال سیگنال جهان اجتماعی تر می شود. بچه های امروزی مصرف کنندگان فردا هستند و در فیس بوک ، توییتر ، Google+ و غیره با آنها ارتباط برقرار می شود. با افزایش سن این نسل ، مصرف کنندگان بیشتری زمان بیشتری را در کانال های رسانه های اجتماعی صرف می کنند ، که احتمالاً باعث افزایش سیگنال های اجتماعی با مصرف کنندگان آنها می شود. مارک های مورد علاقه در وب مردم در حال حاضر زمان بیشتری را در شبکه های اجتماعی صرف می کنند تا در موتورهای جستجو ، و این شکاف همچنان افزایش می یابد.

مردم به وب سایت توصیه شده توسط دوستان خود بیشتر از موتورهای جستجو اعتماد دارند. وب سایت هایی که دارای حضور اجتماعی قوی هستند به راحتی قابل اشتراک گذاری و دسترسی هستند و بنابراین توصیه می شوند. موتورهای جستجو همچنین می توانند این سهام را به عنوان توصیه تجزیه و تحلیل کنند و اعتبار (و رتبه بندی) وب سایت را افزایش دهند.

وب سایت هایی که دارای حضور اجتماعی قوی هستند نرخ تبدیل و وفاداری به نام تجاری بهتری دارند و منجر به فروش بیشتر ، ارجاع بیشتر از طریق دهان به دهان و آگاهی بیشتر از برند می شوند که همگی منجر به بررسی مثبت و پیوندهای ورودی می شوند.

گذشته از سوشیال سیگنال که در نهایت از لینک های ورودی به عنوان ارزشمندترین سیگنال رتبه بندی پیشی گرفتند ، روند صعودی مشخصی در اهمیت AuthorRank به عنوان سیگنال رتبه بندی وجود دارد. ایده ارتباط محتوا با نویسنده و نه وب سایتی که در آن قرار دارد ، در ویدیوی مدیر سایت کتز در دسامبر 2010 “آیا Google از رتبه های وب سایت های اجتماعی استفاده می کند؟”

 

کاتز می گوید: “… ما همچنین سعی داریم تا کمی درباره شهرت نویسنده یا خالق در توییتر یا فیس بوک پی ببریم.”

 

گوگل با پیاده سازی Google Authorship ، این ایده را فراتر از توییتر و فیس بوک توسعه داد ، که به Google امکان می دهد سوشیال سیگنال نویسندگان را در دامنه های مختلف ردیابی کرده و اعتبار و اعتبار را به محتوای آنها اختصاص دهد ، به این ترتیب این محتوا نه تنها در موتورهای جستجو برای برخی از پرس و جوها رتبه بالاتری دارد ، بلکه از پس آن نیز بر می آید. ارزش بیشتری برای پیوندهای خروجی موجود در داخل دارد.از آنجا که گوگل اطلاعات بیشتری در مورد نویسندگان بازیگران بزرگ در هر صنعت/طاقچه مختلف بدست می آورد ، انتظار دارم AuthorRank نقش مهمی در رتبه بندی ایفا کند. حرکتهای استراتژیک مانند Google+ ، ابزارهای نویسندگی و AuthorRank نشان دهنده یک رویکرد دقیق و محتاطانه نسبت به “رتبه بندی جستجوی اجتماعی” است.

 

در حال حاضر چه اقداماتی باید برای بهبود علائم اجتماعی وب سایت من انجام شود؟

سوشیال سیگنال، دو عنصر اصلی در رسانه های اجتماعی وجود دارد: در محل و خارج از سایت. به منظور ایجاد و رشد مناسب یک کمپین رسانه های اجتماعی ، هر دو عنصر باید حضور داشته و اصلاح شوند.

عناصر خارج از سایت شامل موارد زیر است:

 

مرحله 1: کسب و کار خود را در کانال های رسانه های اجتماعی ذکر شده در بالا ثبت کنید. صرف حضور در هر کانال اجتماعی پیوندهای ورودی ایجاد می کند و به اعتبار برند شما کمک می کند.

 

مرحله 2: اگر وبلاگ شرکت خود را ندارید تنظیم کنید. اگر چنین کردید ، حداقل هفته ای یکبار وبلاگ نویسی را شروع کنید. در حالت ایده آل ، حداقل یکبار در روز هدف بگیرید. با این حال ، فقط به خاطر وبلاگ نویسی نکنید. اطمینان حاصل کنید که مقالات شما حاوی بینش مفید ، ارزشمند یا اصلی (واجد شرایط) است. اگر برای ارائه ایده در مورد چه چیزی در وبلاگ نیاز به کمک دارید ، این مقاله را بررسی کنید.

 

مرحله 3: موتور محتوا در محل خود را راه اندازی کنید. این که آیا شما انجام وبلاگ نویسی را انتخاب می کنید یا یک نویسنده متخصص برای نوشتن برای وبلاگ خود استخدام می کنید ، این مرحله بسیار مهم است. از آنجایی که یک ماه پیش نویسندگان را برای نوشتن برای وبلاگ شرکتم استخدام کردم ، ترافیک جستجوی ارگانیک 27.80 jump افزایش یافته و به سرعت در حال افزایش است. این به این دلیل است که هر مقاله منتشر شده دوست دارد قلاب دیگری را در آب بیندازد تا از استعاره ماهیگیری استفاده شود. محتوای بیشتر در یک دامنه به آن دامنه فرصت بیشتری می دهد تا برای جستجوهای جستجوی مرتبط رتبه بندی کرده و پیوندهای ورودی را بدست آورد ، که به نوبه خود اقتدار کل دامنه را تقویت می کند.

 

سوشیال سیگنال جستجوی ارگانیک افزایش می یابد

 

مرحله 4: موتور محتوای خارج از سایت خود را راه اندازی کنید. اگر وقت ندارید در صفحه فیس بوک و توییتر خود شرکت کنید ، پس شخصی را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. عنوان “مدیر جامعه” احتمالاً سریعترین عنوان شغلی است که در حال حاضر به دلیل نیاز به بازاریابان باهوش در رسانه های اجتماعی برای مدیریت حضور اجتماعی یک مارک تجاری ، در حال رشد است. آیا بودجه ای برای مدیر تمام وقت جامعه ندارید؟ استخدام کارآموز کالج اکثر دانشجویان امروز با کانال های رسانه های اجتماعی و نحوه استفاده م themثر از آنها آشنا هستند.

 

مرحله 5: موتورهای محتوای در محل و خارج از سایت خود را ادغام کنید. هر زمان که یک پست وبلاگ جدید منتشر شد ، آن را از طریق کانال های اجتماعی خود اعلام کنید. به طور مشابه ، خوانندگان وبلاگ را تشویق کنید تا با دکمه های “اتصال” رسانه های اجتماعی به کانال های اجتماعی شما بپیوندند که خوانندگان را قادر می سازد به راحتی شما را در توییتر ، فیس بوک ، LinkedIn و Google+ دنبال کنند. دکمه های “اشتراک” رسانه های اجتماعی را اضافه کنید تا محتوای وبلاگ شما به راحتی توییت شود ، در Facebook ، Google+ و LinkedIn به اشتراک گذاشته شود. همیشه در پست های وبلاگ خود از تصاویر استفاده کنید تا کاربران Pinterest بتوانند تصاویر شما را پین کنند.

 

نتیجه

سوشیال سیگنال از نظر تأثیر در سئو طی دو سال گذشته پیشرفت زیادی کرده اند. ما از پرسش اینکه آیا سیگنال های اجتماعی در رتبه بندی ارگانیک نقش دارند یا خیر ، به انجام تحقیقات علمی متعدد در تلاش برای تعیین همبستگی دقیق بین هر نوع سیگنال اجتماعی رفته ایم.

 

در حالی که ما هنوز تأثیر واقعی سیگنال های اجتماعی را نمی دانیم (که مسلماً بسته به عوامل مختلف یک هدف متحرک است) ، می دانیم که اهمیت سیگنال های اجتماعی با توجه به الگوریتم رتبه بندی افزایش می یابد و همچنان ادامه خواهد داشت. این کار را بکن

0
Tags: , ,

Related Posts

فهرست