10 مورد که نباید در سئو داخلی انجام بدید

folder_openسئو
سئو داخلی سایت|پارسیان اندیش

 

سلام عرض میکنم خدمت کاربران سایت پارسیان اندیش بنده کاظمی هستم. در اینجا و امروز سعی دارم تا در مورد مواردی که نباید در سئو داخلی سایت رعایت کنید صحبت کنم در این بخش به شما خواهم گفت گه سئو داخلی چیست؟ و چه مواردی باعث می شود تا شما سئو داخلی خوبی داشته باشید ونیز رعایت نکردن چه موارد سئو داخلی شما را به هم می ریزد پس در ادامه با بنده همراه باشید.

سرفصل های این مبحث به شرح زیر است

ارتباط سئو داخلی و تولید محتوا

عنوان در serp  ها

کلمات کلیدی در صفحه

تگ های هدینگ

لینک سازی داخلی

متادیسکریپشن ها

برچسب ها

لینک سازی خارجی

در ادامه به توضیح هر کدام خواهیم پرداخت …………………..

سئو درون صفحه چیست وچه ارتباطی با محتوا تولید شده دارد؟

به فرایند و کارهایی می گویند طراحی سایت اصفهان  که یک صفحه برای کاربران و موتورهای جستجو انجام می شود تا آن صفحه جایگاه بهتری داشته باشد.در واقع بهینه کردن صفحهات وبسایت توسط سئو کار را میگویند. و این روش ها شامل عنوان ها، برچسب ها،پیوند داخلی، هدینگ ها و… است. بر عکس بهینه سازی خارجی که در خارج از سایت انجام می شود و شنا هیچ گونه کنترولی را ندارید اما در سئو داخل صفحه شما کاملا به فرایند سئو مسلط هستید.

سئو داخلی

سئو داخلی

سوال اصلا چرا سئو داخل صفحه مهم است؟

جواب : به خاطر اینکه همواره گوگل به وبسایت هایی جایگاه بهتری را ارائه می دهد که سئو داخلی بهتری نسبت به رقبای خود دارند و کاربران بیشتری وقت خودشان را صرف خواندن محتوا های آنها می کنند. اگر به نتایج بالا در جستجوی یک کلمه کلیدی دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که وب سایت هایی که برای یک کلمه کلیدی ویا برچسب خاص محتوا نوشته اند در صدر نتایج جستجو هستند و کسانی که غیر مرتبط کار کرده اند هیج جایکاهی ندارند.!در صفحه ی مربوط به سئو سایت در اصفهان بیشتر در این مورد بخصوص توضیح داده ایم

ارتباط سئو داخلی و تولید محتوا را توضیح دهید؟

بله چشم حتما در جواب سوال بالا باید بگم که سئو داخلی شما ار تباط مستقیمی باتولید محتوا ی شما دارد از قدیم گفتند محتوا در سئو داخلی پادشاه است. بنابراین اگر می خواهید که سئو داخلی خوبی داشته باشید حتما باید محتوای خوبی را تولید کنید که هم کاربر پسندد وهم موتور جستجو در کل محتوا سازی برای سئو داخلی به سه بخش تقسیم می شود یعنی شما باید سه نوع محتوای خود تولید بکنید.

  1. تولید محتوا متنی و سئو آن که در این بخش ما داریم در مورد همین موضوع صحبت می کنیم
  2. سئو ویدئو ای که شمامل روش های مختلف وتکنیک های خاص خودش است که در مقاله بعدی در مورد این موضوع صحبت خواهم کرد.
  3. تولید محتوای پادکست ها ویا تولید محتوای صوتی که اصطلا حا به آن voice content هم می گویند.

شما دوستان باید برای وبسایت تان حتما باید از یکی از سه مورد بالا استفاده کنید. تا به بهترین نتایج در زمینه سئو داخلی و خارجی خود برسید.

محتوا-ها

محتوا-ها

ارتباط بین عنوان مناسب و نحوه ی نمایش سایت در serp ها

در توضیح به مبحث بالا و اینکه یک عنوان خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا در نتایج جستجو کاربر روی آن کلیک کند.

پاسخ بنده به شما این است که یک عنوان عنوان خوب باید حتما جذاب باشد وشامل اعداد باشد اما نقطه چین و آکولات نباشد از اسم سال جاری در آن استفاده شود وبروز باشد درواقع گویای این باشد که این یک مقاله بروز نسبت به بقیه مقالات است مثلا فرض کنید که شما یک وبسایت در زمینه کفش دارید و رقبای شمانوشته اند که (  5 نکته برای انتخاب کفش مناسب) خب شما بایداینگونه بنویسی (10 نکته جدید برای انتخاب کفش مناسب ویژه آقایان)  ویا اگر مخاطبان شما بیشتر زنان هستند بای بگید که ( 10 نکته جدید برای انتخاب کفش ویژه خانم ها) ویا اگر بچه ها هستند بگید بچه ها و همین گونه پیش بروید .اگر می بینید که یک وبسایتی در نتایج جستجو در صدراست یعنی همه محتواهاش در صدراست باید دقت کنید که در عنوان از چه کلماتی استفاده میکند! وسعی کنید استراتژی آن را بفهمید.

محتوای داخلی و تگ های هدینگ

اولین نکته که در تگ های هدینگ ونیز سئو داخلی سایت شما اهمیت دارد این است که برای عنوان ها تون حتما سعی کنید که از تگ h1 استفاده کنید. چون گوگل  عناوین که درتگ های هدینگ  با h1 شروع شده باشند را یک مورد پر اهمیت جلوه می دهد.

;نکته مهم: در سیستم های مدیریت محتوا عنوان ها به صورت پیشفرض روی تگ  h1 تنظیم شده اند. ونیازی به انجام تغییرات ندارید.

حتما سعی کنید که عنوان هایی که با تگ h1 می نویسید هم کلمات کلیدی خاص خود را قراردهید. تا به گوگل بفهمانید که این مورد خیلی برای شما اهمیت دارد. همچنین سعی کنید که در  عناوین وتایتل هایی که با تگ های h2  مینویسید برچسب هارا قراردهید. در این بین کلمات کلیدی که برای شما اهمیت کمتری درارند را در عنوان های h3 تا h6 قراردهید و پاراگراف هایی که عناوین آنها با تگ h6 نوشته می شوند از منظر گوگل کمترین اهمیت را دارند. تگ های هدینگ h3 تا h6 از نظر گوگل دارای اهمیت متوسط هستند

یک نکته مهم در مورد تگ های هدینگ: تگ های هدینگ همچنین به خوانایی مقاله شما کمک زیادی میکند و اگر شما دارید یک محتوای متنی تولید می کنید پس حتما باید از این تگ ها در عناوین خود استفاده کنید به صورت تصویر زیر:

هدینگ-ها

هدینگ-ها

تعداد کلمات کلیدی در سئوداخلی چگونه باید باشد؟

کلمات کلیدی ارتباط مستقیمی با سئو داخلی ودیده شدن آن محتوا در صفحات گوگل و رتبه بندی آن دارد. اینگونه به شما بگم که اگر شما یک محتوای عالی با یک عنوان عالی تولید کنید و تمامی موارد بالا را هم داخل آن رعایت کنید اما در آن از کلمات کلیدی هدف استفاده نکنید انگار هیچ کاری نکرده اید. به ازای هر  پنج پاراگراف سعی کنید یک کلمه ی کلیدی د ر محتوا ویا صفحه ی خود قرار دهید. واگر بتوانید یک محتوایی در صفحه ی خود تولید کنید که در آن کلمه ی کلیدی به کار رفته باشد این خیلی خوب است. وگوگل و خزنده های آن به این مورد امتیاز ویژه ای می دهند.

کلمات-کلیدی و سئو داخلی

کلمات-کلیدی و سئو داخلی

ارتباط بین لینک سازی داخلی و سئو داخلی چگونه باید باشد؟

در مبحث لینک سازی داخلی و نکات آن به مراتب در مورد این موضوع توضیح داده ایم که پیوند داخلی به صفحات چه اصولی دارد و چگونه باید باشد اما در این جا هم یک اشاره کوچکی به آن خواهیم کرد. ببینید در مورد لینک سازی داخلی یک نکته ای که وجو دارد این است که لینک سازی با ید به صورت هدفمند باشد واز صفحات پر اهمیت وخاص باید به صفحات کم اهمیت لینک داده شود و هم از صفحات کم اهمیت به صفحات پر اهمیت لینک داده شود اگر می خواهید که یک صفحه ای که برای شما اهمیت زیادی دارد در نتایج موتورهای جستجو جایگاه مناسبی بگیرد حتما آن را در صفحه اصلی خود قرار دهید ویا از صفحه اصلی به آن لینک دهید.همچنین می توانید از آن به صفحه اصلی تان لینک دهیدبرای کسب اصلاعات بیشتر در مورد لینک سازی داخلی اینجا کلیک کنید

لینک-و-سئو-داخلی

لینک-و-سئو-داخلی

متا دیسکریپشن ها و سئو داخلی چه ارتباطی با هم دارند؟

خب در توضیح این موضوع باید به شما بگویم که حتما باید برای بهینه شدن وبسایت در گوگل حتما از توضیحات متا مناسب در serp  ها باید استفاده کرد افزونه یو آست سئو به خوبی برای سایت های ورد پرسی این کار را انجام میدهد.اما برای سایت های غیر ورد پرسی نیاز به کمی کد نویسی در درون صفحه خود دارید تگ meta name برای این کار بسیار مناسب است. در تصویر زیر این موضوع به خوبی به شما نشان داده می شود.

متادیسکریپشن-و-سئو-داخلی

متادیسکریپشن-و-سئو-داخلی

برچسب ها و ارتباط آنها با سئو داخلی سایت

برچسب ها یا تگ های متا در واقع همان کلمات کلیدی مرتبطی هستند که شما می خواهید محتوا و یا آن صفحه ی وبسایت تان که با آن کلمات کلیدی هدف تان را در نتایج گوگل ودیگر موتور های جستجو دیده شده اند وشما الان می خواهید که با این کلمات هم همان صفحه در نتایج موتور های جستجو نمایش داده شوند. برای وبسایت های ورد پرسی باید به صورت  تصویر زیر عمل کنید واگر وبسایت تان دارای cms نیست حتما باید از تگ های html استفاده کنید. تگ مورد نظر ما هست

برچسب-ها-و-سئو-داخلی

برچسب-ها-و-سئو-داخلی

Meta tag:”ali”

لینک سازی خارجی در  سئو داخلی چگونه باید باشد؟

خب دوباره سوال و جواب بنده به سوال شما:در توضیح این مبحث باید بگم که منظور از لینک سازی خارجی بک لینک گرفتن از وبسایت های دیگر نیست بلکه منظور ما این است که شما از داخل محتوا وصفحه ی خودتان یک ویا چند لینک به وبسایت های قدرتمند بدهید تا اعتبار شما نزد موتور های جستجو بالا رود این پیوند دادن ها باعث می شود که شما یک سایت معتبر هستید که با آن سایت قدرتمند که به آن لینک داده اید در ارتباط هستید سعی کنید به وبسایت های لینک دهید که در حوزه کاری شما تبدیل به یک برندینگ خوب شده اند وحتما لینک تان هم nofollow باشد.

0
Tags:

Related Posts

فهرست