تاثیر سئو کلمات کلیدی بیش از حد در سئو منفی

سئو بیش از حد کلمات کلیدی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]چرا پر کردن کلمات کلیدی برای SEO شما خبر بدی است

یک استراتژی موفق SEO و بازاریابی درونگرا این است که تا حد ممکن کلمات کلیدی را در محتوای خود قرار دهید ، درست است؟ … درست؟این روند فکر چند سال پیش درست بود. به طور سنتی ، پر کردن کلمات کلیدی در واقع یک استراتژی SEO نسبتاً موفق بود که می تواند محتوای شما را به سمت رتبه بندی بهتر موتورهای جستجو سوق دهد.که دیگر اینطور نیست. در واقع ، پر کردن کلمات کلیدی در حال حاضر برای رتبه بندی جستجوی شما مضر است.  طراحی سایت اصفهان موتورهای جستجو مانند گوگل در تشخیص اینکه افراد در حال وارد کردن کلمات کلیدی در محتویات خود هستند ، بهتر عمل کرده اند و اکنون وب سایت ها را برای این کار مجازات خواهند کرد.با در نظر گرفتن این موضوع ، در این وبلاگ آژانس بریت قصد دارد نگاه عمیق تری به کلمات کلیدی مورد نظر من داشته باشد.بنابراین ، چرا برای وب سایت و استراتژی SEO شما مضر است و تیم بازاریابی شما چه اقداماتی می تواند برای جلوگیری از انجام آن انجام دهد.

 

بنابراین ، در واقع پر کردن کلمات کلیدی چیست؟

 

پر کردن کلمات کلیدی به سادگی تکرار کلمات کلیدی در محتوای وب سایت شما است. مشاهده کلمات کلیدی می تواند با چشم غیر مسلح آسان باشد ، هر صفحه ای در وب سایت شما است که کلمات کلیدی در آن به نظر می رسد گویی بدون نیاز اضافه شده اند.انواع پر کردن کلمات کلیدی قابل مشاهده عبارتند از:

کلمات کلیدی و عبارات کلیدی را در سراسر محتوای خود تکرار کنید.استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با موضوع.از کلمه کلیدی یکسانی بارها و بارها در یک قسمت از محتوا استفاده کنید.

با این حال ، همه پر کردن کلمات کلیدی قابل مشاهده نیست. تکرار کلمات کلیدی در پشت سیستم مدیریت محتوا (CMS) نیز توسط موتورهای جستجو پیدا می شود و به عنوان کلمه کلیدی تلقی می شود.[/vc_column_text][us_separator][us_image image=”24606″ size=”full”][us_separator][vc_column_text]انواع کلمات کلیدی نامرئی عبارتند از:

 

استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در متن متنی

مخفی کردن متن در یک صفحه با قرار دادن متن سفید در زمینه سفید ، در تلاش برای پنهان کردن کلمات از خوانندگان ، اما توسط خزنده های موتور جستجو پیدا می شود.

استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در متا تگ ها و برچسب های نظر.

پنهان کردن کلمات کلیدی در کد صفحه وب شما.

چرا پر کردن کلمات کلیدی برای وب سایت شما مضر است؟

 

سئو بیش از حد کلمات کلیدی یک ترفند قدیمی بود که بازاریابان محتوا با استفاده از آنها موتورهای جستجو را فریب می دادند تا رتبه بالاتری در موتورهای جستجو به آنها بدهند. امروزه موتورهای جستجو هوشمندتر شده اند و پر کردن کلمات کلیدی در حال حاضر می تواند منجر به رتبه بندی پایین تری برای وب سایت شما شود.

 

موتورهای جستجو به طور خاص برای تشخیص کلمات کلیدی قابل مشاهده و نامرئی توسعه یافته اند. در حال حاضر سئو بیش از حد کلمات کلیدی توسط موتورهای جستجو “spammy” تلقی می شود و وب سایت شما به دلیل اجبار کلمات کلیدی در جایی که به آن تعلق ندارند مجازات می شود.

 

نه تنها این ، بلکه کلمات کلیدی نیز یک تجربه کاربری وحشتناک ایجاد می کند. هنگامی که بر روی پر کردن کلمات کلیدی در محتوای خود تمرکز می کنید ، در نهایت محتوایی را ایجاد می کنید که (فکر می کنید) برای خزنده های موتور جستجو طراحی شده است – نه خوانندگان واقعی شما. محتوای ارزشمند باید با در نظر گرفتن بازدیدکنندگان واقعی ایجاد شود.

 

نحوه استفاده ایمن از کلمات کلیدی و جلوگیری از سئو بیش از حد کلمات کلیدی

 

استفاده از کلمات کلیدی در محتوای شما برای تقویت استراتژی SEO بسیار مهم است ، اما همانطور که در مورد آن صحبت کردیم ، پر کردن کلمات کلیدی می تواند مضر باشد. این بدان معنی است که تفاوت بین کلمات کلیدی با استفاده از کلمات کلیدی ارزشمند مهم است.

 

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند از کلمات کلیدی در اعتدال استفاده کنید.

 

محتوایی ایجاد کنید که برای مشتریان احتمالی شما مفید باشد: تمرکز کمتری بر روبات هایی که وب سایت شما را خزیده اند ، بگذارید و در عوض بیشتر روی افرادی که در واقع محتوای شما را می خوانند تمرکز کنید. محتوا باید ارزشمند ، مفید و مطابق با نیازهای خریداران شما باشد. سئو بیش از حد کلمات کلیدی اگر این کار را انجام دهید ، کلمات کلیدی مناسب به طور طبیعی در محتوای شما جاری می شوند.

 

از تکرار اجتناب کنید: تعداد دفعات واقعی و مورد آزمایش وجود ندارد که کلمه کلیدی را در هر قسمت از محتوا قرار دهید ، با این حال به طور کلی تصدیق شده است که کلمات کلیدی نباید به طور غیرطبیعی در یک صفحه تکرار شوند. در عوض ، سعی کنید بر روی یک یا دو کلمه کلیدی برای هر قطعه محتوا تمرکز کنید و فقط در جاهایی که مرتبط هستند و به طور طبیعی[/vc_column_text][us_separator][us_image image=”24607″ size=”full”][us_separator][vc_column_text]منطقی هستند از آنها استفاده کنید. می توانید کلمات کلیدی ثانویه و کلمات کلیدی دم بلند ، در صورت لزوم ، برای تنوع بیشتر در کپی اضافه کنید.با اجتناب از پر کردن کلمات کلیدی ، نه تنها شروع به بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو می کنید ، بلکه شروع به ایجاد محتوای مرتبط ، به موقع و مفید می کنید که نیازهای شخصی خریداران شما را برطرف می کند.

 

 

اگر می خواهید در مورد استفاده از کلمات کلیدی صحیح در استراتژی بازاریابی محتوا خود بیشتر بیاموزید ، سئو بیش از حد کلمات کلیدی وبلاگ ما با عنوان بازاریابی محتوا را بخوانید: چگونه می توان کلمات کلیدی را برای SEO جستجو کرد ، یا به جای آن امروز با ما تماس بگیرید. تیم متخصصان پارسیان اندیش بسیار خوشحال خواهند شد که به سوالات شما پاسخ دهند[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

0