ریپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری در سئو سایت دارد

ریپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگه چیست و چه تاثیری روی سئو سایت دارد؟

 امروزه به یکی از بهترین و موثرترین راه ها  طراحی سایت اصفهان برای رونق کسب و کار اینترنتی تبدیل شده است.
در این مقاله، دقیقاً در مورد اینکه رپورتاژ آگهی چیست و برای رونق کسب و کار شما باید چه کاری انجام دهد صحبت می کنیم.

در دنیای تبلیغات و بازاریابی، مردم همیشه به دنبال راهی جدید برای جلب توجه مردم بوده‌اند و به مرور زمان متوجه شده‌اند که یکی از بهترین راه‌ها برای این کار تبلیغات غیرمستقیم است.

تبلیغات غیرمستقیم یعنی تبلیغ و معرفی محصول یا خدمات در صورتی که مخاطب متوجه تبلیغی نشود. به این تبلیغات غیر مستقیم رپورتاژ آگهی می گویند. ما روزانه شاهد انواع گزارش های تبلیغاتی در روزنامه ها، تلویزیون و سایر رسانه ها هستیم.

برای اینکه بفهمیم منظور از گزارش در دنیای اینترنت و وب سایت ها چیست، ابتدا باید در مورد بک لینک ها صحبت کنیم.

وقتی یک سایت به روش های مختلف مانند بنر، تبلیغات به سایت دیگری لینک می دهد، به این معنی است که سایت بک لینک شده است.

حال اگر این بک لینک در قالب یک داستان و کامنت جالب ساخته شود به آن Repertage می گویند. به تصویر زیر توجه کنید.

گزارش یک تبلیغ به یک سایت معتبر که محبوب و مورد اعتماد کاربران است، مقالات و گزارش هایی را منتشر می کند که هدف شما برای معرفی برند یا محصولات خود است.

تبلیغات به طرق مختلف و با هدف جذب مخاطب، هدف قرار دادن مشتریان در بازارهای هدف و تشویق آنها به خرید محصولات یا خدمات ارائه می شود.

چرا در بین مشاغل اینقدر محبوب است؟
یکی از ویژگی های مهم گزارش این است که محتوای اصلی وب سایت را هدف قرار می دهد و باعث نمی شود مخاطب به آن به عنوان یک تبلیغ نگاه کند.

بسیاری از افراد وقتی تبلیغی را پیدا می‌کنند، آن را دوست ندارند و حتی آن را نادیده می‌گیرند، اما اگر محصول خود را با استفاده از رپورتاژ معرفی کنید، کاربران نه تنها آن را نادیده می‌گیرند، بلکه می‌خوانند. برای دریافت اطلاعات جدید.

در حالی که در متن محصول یا خدمات خود را نیز معرفی کرده اید و از مزایای آن صحبت کرده اید. به همین دلیل است که کاربران در نهایت با خواندن این مقاله به وب سایت شما هدایت می شوند.

پاسخ این سوال بسیار روشن است. هنگام لینک دادن به یک سایت در یک کلمه کلیدی هدفمند در تبلیغات یک گزارش، کاربران به سایت شما هدایت می شوند و موتورهای جستجو به سایت شما توجه می کنند. در نتیجه گزارش دهی تاثیر زیادی بر تعداد بازدید و رتبه سایت شما دارد.

برای تاثیرگذاری تبلیغات چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟
گزارش ها باید در سایت های معتبر به خصوص سایت های خبری و سرگرمی که بازدید کننده زیادی دارند منتشر شود. علاوه بر این، سایت هایی که محتوای مرتبط با سایت شما دارند نیز گزینه خوبی هستند.

شما می‌توانید یک سایت را با بررسی اعتبار دامنه که باید حداقل 2 باشد، امتیاز هرزنامه‌ای که باید نزدیک به صفر باشد و امتیاز الکسا برای آن سایت تأیید کنید.

گزارش های منتشر شده در سایت ها نباید حذف شوند. بلکه باید با ماندن در محتوای سایت تاثیر بیشتری بر سئوی سایت شما داشته باشد.

2. لینکی که در نهایت مخاطب را به سایت شما هدایت می کند فالو است. (لینک های Falconback لینک هایی هستند که اعتبار را به سایت شما منتقل می کنند)

یک متن گزارش حرفه ای باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
از متن رپورتاژ جذاب و متفاوت استفاده کنید
در زمینه گزارش برند، محصولات یا سئو سایت اصفهان خدمات وب سایت تبلیغ کننده باید به شکلی جذاب ارائه شوند. توصیه می شود تعداد کلمات رپورتاژ متن آگهی حداقل 2 کلمه باشد. یکی از بهترین راه ها برای معرفی این داستان ها، روایت داستان به صورت داستان محور است.

وقتی مردم خود را بخشی از داستان می بینند، اطلاعات و ویژگی های گفته شده در متن را برای مدت طولانی تری به خاطر می آورند.

در صورت نیاز، می توانید نمونه گزارش های کسب و کار مشابه با کسب و کار خود را جستجو و مطالعه کنید.

به عنوان مثال در متن خود می توانید یکی از مشکلاتی که افراد با آن مواجه هستند را شرح دهید و سپس محصول یا خدمات خود را معرفی کنید تا متوجه شوید که با خرید این محصول می توانند مشکل را برطرف کنند. به این ترتیب، آنها به سادگی خود را در معرض یک تبلیغ یا تبلیغ نمی بینند.

حتی می توانید متن را کمی به کنار خبرنامه منتقل کنید تا خواننده را متقاعد کنید، آگهی خود را تا انتها بخوانید و در نهایت به سایت خود برسید. همچنین باید بدانید که یک متن کپی چه تأثیر ناخوشایندی بر وب سایت شما خواهد گذاشت.

جذابیت متن را اضافه کنید
عنوان اصلی رپورتاژ آگهی بسیار مهم است، پس حتما از یک تیتر جذاب استفاده کنید. همچنین می توانید از عکس های مرتبط با محتوای خود استفاده کنید.

بسیاری از افرادی که حوصله خواندن متن های طولانی را ندارند حداقل به تیتر و عکس ها نگاه می کنند. نوشتن به زبان ساده و محاوره ای نیز می تواند یکی از نقاط قوت آن باشد.

نقطه گذاری
اصول گزارشگری توصیفی یا تحلیلی باید در متن رعایت شود. شاید اینطور به نظر نرسد، اما نوشتن یک متن معمولی بدون هیچ غلط املایی و ناخودآگاه تاثیر خوبی بر خواننده خواهد داشت.

بک لینک گزارش متنی با نور پس زمینه
توصیه می شود تعداد بک لینک ها در گزارش بین 1 آن باشد

د 2 لینک دائمی و قوی و اغراق نکردن در استفاده از آنها. از آنجایی که هر صفحه از اینترنت دارای شهرت و ارزش مشخصی در گوگل است، به طور مساوی بین تمام لینک های موجود در آن توزیع می شود.

بنابراین فکر نکنید که اگر لینک های زیادی را در رپورتاژ آگهی خود وارد می کنید، کار درستی انجام می دهید. با افزایش تعداد بک لینک های موجود در یک رپورتاژ آگهی، اعتبار انتقال یافته به هر بک لینک کاهش می یابد.

همچنین لینک دادن به سایت خود را با انکر تکست های مختلف در نظر بگیرید. در غیر این صورت گوگل به راحتی متوجه می شود که شما در حال ایجاد بک لینک هستید.

توجه: امکان نظارت بر برخی از وب سایت های دولتی توسط یک ارگان برای انتشار گزارش آگهی وجود ندارد. حتی تبلیغات بنری با هزینه بسیار بالا برای سئو سایت ارزشی ندارد زیرا فالوس نخواهد بود.

آیا خرید رپورتاژ برای سایت مشکل دارد؟
گوگل به شدت بک لینک هایی را که برای پول ساخته شده اند مخالفت می کند. زیرا می خواهد رقابت بین سایت ها منصفانه و طبیعی باشد. پس چرا سایت های گزارش فروش وجود دارد و افراد زیادی آنها را خریداری می کنند؟

پاسخ این است که گوگل نمی تواند به راحتی ایجاد پیوند طبیعی یا مصنوعی را تشخیص دهد. متوجه نمی شود که شما گزارشی را منتشر کرده اید یا اینکه مقاله به طور طبیعی توسط خود وب سایت منتشر شده است.

حتی اگر این کار را انجام دهد، سایت شما را جریمه می کند و از شما درخواست می کند که بک لینک را حذف کنید. بنابراین وقتی مشکل حذف بک لینک دارید، لازم نیست نگران آن باشید.

تا اینجا ما در مورد گزارش خوب و حرفه ای صحبت کرده ایم. ما همچنین نقاط قوت یا ضعف گزارش را بررسی کردیم. ممکن است این سوال پیش بیاید که چگونه می توانیم برای وب سایت خود گزارش ایجاد کنیم؟

برای پاسخ به این سوال همانطور که در قسمت قبل گفتیم وب سایت هایی ایجاد شده اند که رپورتاژ تولید و می فروشند. این وب سایت ها انواع مختلف گزارش را با قیمت های متفاوت ارائه می دهند. برای درک بهتر این سایت ها قیمت ها و عملکرد آنها را معرفی و مقایسه می کنیم.

قیمت آگهی رپورتاژ
رپورتاژ در مقایسه با بسیاری از تبلیغات مختلف مانند تبلیغات تلویزیونی یا بیلبوردها، قیمت رپورتاژ آگهی با توجه به تأثیر زیادی که دارد بسیار مقرون به صرفه است.

با خرید رپورتاژ، مقاله شما در وب‌سایت آگهی‌دهنده می‌ماند و نیازی به پرداخت هزینه پسوند لینک ندارید. به علاوه، سایت شما به مرور زمان در گوگل در حال رشد است.

سایت های خبری معروفی مانند، Sports2، ایسنا، خبرگزاری فارس، خبر آنلاین، Yjc و … از محبوب ترین و معتبرترین سایت های رپورتاژ آگهی در ایران هستند که برای هر رپورتاژ آگهی هزینه های متفاوتی از متقاضی دریافت می کنند. با دریافت لینک از سایت های خبری معتبر شاهد رشد سریع سایت خود خواهید بود.

در این مقاله قصد داریم شما را با برترین سایت هایی که می توانید از آنها گزارش تهیه کنید آشنا کنیم.

اطلاعات موجود در این جدول کاملا به روز بوده و از طریق ابزارهای کاملا استاندارد به دست آمده است. 

در این جدول مشاهده می کنید که برای مقایسه سایت ها سه ویژگی رتبه بندی الکسا، Spam Score و Domain Author را مقایسه کرده ایم. رپورتاژ
در نظر گرفتن هر سه مورد برای انتخاب سایت مورد نظر بسیار مهم است و نباید سایتی را فقط برای رتبه الکسای آن انتخاب کنید. اما به چیزهای دیگر با دقت نگاه کنید.

همچنین توجه داشته باشید که اگر سایت شما دارای محتوای مرتبط با سایت شما باشد بسیار بهتر خواهد بود.

به عنوان مثال، اگر یک وب سایت در مورد مسائل بهداشتی منتشر می کند و سایت شما محصولات بهداشتی را می فروشد، این سایت یک گزینه عالی برای شما خواهد بود.

امیدواریم با خواندن این مقاله درک خوبی از مفهوم رپورتاژ آگهی داشته باشید و متوجه تاثیر شگفت انگیز آن بر روی سایت های مختلف شوید. در صورت نیاز به گزارش در مورد هر یک از سایت های موجود در جدول، فقط با ما تماس بگیرید.

ریپورتاژ آگهی چیست و چه اهمیتی در سئو دارد؟

 

ریپورتاژ آگهی در سئو بسیار مهم است. اهمیت آن از این جهت است که به شما کمک می‌کند تا همه موارد مربوط به بهبود عملکرد وب‌سایت خود را مشاهده کنید و برای بهتر شدن آن تلاش کنید. برای آگاهی بیشتر شما، در این مقاله موارد زیر به طور خلاصه توضیح داده می‌شود تا اطلاع بهتری از این مسئله به دست آورید.

 

  • گزارش سئو چیست؟
  • چرا به گزارش‌های سئو نیاز دارم؟ چرا آنها مهم هستند؟
  • برای گزارش سئو به چه ابزارهایی نیاز دارم؟
  • چه اطلاعاتی را باید در گزارش‌های سئوی خود لحاظ کنم؟

 

گزارش سئو چیست؟

 

گزارش‌های سئو نتایج شما را برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو در داخل و خارج وب‌سایت شما نشان می‌دهد. سئو یا بهینه‌سازی موتور جستجو، عمل افزایش دید برای یک وب‌سایت در موقعیت‌های رتبه بندی موتور جستجو یا SERPS است.

 

گزارش‌ها کلیدواژه‌های برتر، کلمات کلیدی کلی، بهبود رتبه بندی، بازدیدکنندگان، مقایسه ترافیک و معیارهای تبدیل را نشان می‌دهد. بنابراین، پس از اینکه روی سئو سایت کار می‌کنیم، می‌خواهیم راهی پیدا کنیم تا به روسا یا مشتریان خود نشان دهیم که چه کار کرده‌ایم و فعالیت ما چرا اهمیت دارد. گزارش‌دهی ممکن است مهم‌ترین کار ما نباشد. اما این روند باعث می‌شود سرمایه‌گذاری مشتری بر روی خدمات شما توجیه شود.

 

چرا به گزارشات سئو ماهانه نیاز دارم؟ چرا گزارش‌های سئو مهم هستند؟

 

گزارش‌های سئو به شما کمک می‌کند تا به مشتریان خود آموزش دهید. این گزارش‌ها به ایجاد اعتماد و رابطه با مشتری کمک می‌کنند، و پیشرفت‌ها و مزایای کار SEO را که برای مشتری انجام داده‌اید، مستند می‌کنند.

 

شما می‌خواهید به مشتریان نشان دهید که کاری که انجام می‌دهید، موثر است و به نتایجی خواهید رسید که تأثیر مثبتی بر کسب‌وکار آن‌ها دارد. گزارش‌های سئو همچنین فرصت‌های عالی بعدی و آنچه را که باید روی آن کار کنید، نشان می‌دهد.

 

بر اساس آمار Backlinko، نتیجه شماره 1 در گوگل دارای نرخ کلیک 31.7 درصدی CTR است، از سوی دیگر نتایج شماره 1 در گوگل نسبت به نتیجه شماره 10 در صفحه اول گوگل، 10 برابر  CTR  بالاتری دارد. بنابراین، ما می‌خواهیم شما را تا حد امکان به موقعیت شماره 1 نزدیک کنیم.

 

برای گزارش‌دهی به کدام ابزارهای سئو نیاز دارم؟

 

چندین ابزار مختلف سئو یا بهینه‌سازی موتور جستجو وجود دارد. برخی رایگان هستند و برخی نیاز به صرف هزینه دارند.

برخی از ابزارهای رایگان سئو عبارتند از:

 

  • کنسول جستجوی گوگل
  • تجزیه و تحلیل
  • گوگل مای بیزنس اینسایت
  • ابزارهای وب مستر بینگ
  • اسکریمینگ فراگ نسخه رایگان
  • انسر پیپل
  • اوبرسجست
  • موزبار
  • وورنک
  • آی‌او
  • فانوس دریایی

 

برخی از ابزارهای سئوی پولی عبارتند از:

 

  • اهرفس
  • سم‌راش
  • وورانک
  • Moz Pro
  • کیسمتریکس
  • اسپروت سوشال
  • وایت اسپارک
  • پاور سوئیت
  • ابزارهای Majestic SEO
  • SpyFu
  • اسکریمینگ فراگ
  • آنالایزر سایت
  • برایت لوکال

 

 

چه اطلاعاتی را باید در گزارشات سئوی خود لحاظ کنم؟

 

هنگام ایجاد گزارش سئو، باید یک نمای کلی یا یک ایده سطح بالا از نحوه عملکرد یک وب سایت نشان دهید. این نما باید شامل KPI یا شاخص‌های کلیدی عملکرد باشد. شاخص‌های کلیدی عملکرد نشان می‌دهند که چقدر به اهداف تعیین‌شده دست خواهید یافت.

 

برخی از این KPIها شامل ترافیک ارگانیک، نرخ تبدیل، نرخ کلیک یا CTR، و رتبه‌بندی کلمات کلیدی هستند. گزارش‌ها همچنین باید شامل فرصت‌هایی برای بهبود عملکرد باشند. این فرصت‌ها باید در استراتژی SEO و بازاریابی دیجیتال ماه آینده گنجانده شوند.

 

اطلاعاتی که باید در گزارش های SEO گنجانده شود

 

  • داشبوردها – خلاصه‌ای از اینکه چگونه تلاش‌های سئوی شما بازده سرمایه گذاری مثبت (ROI) را برای مشتریان شما ایجاد می‌کند.
  • گزارش‌های هدف – گزارش‌های هدف رویدادها، بازدیدهای صفحه، مدت زمان، تبدیل‌ها و مقصدها را نشان می‌دهد.
  • بهینه سازی در سایت – گزارش‌های فنی، خطاها، عملکرد سئو.
  • بک لینک‌ها –بک‌لینک‌های با کیفیت بالا و همچنین بک‌لینک‌های سمی که می‌توانند به رتبه‌بندی شما آسیب بزنند مهم هستند.
  • رشد کلمات کلیدی – کلمات کلیدی که شما در حال ردیابی آنها هستید، از جمله کلمات کلیدی طولانی و کلمات کلیدی معنایی و بهبود رتبه‌بندی کلمات کلیدی ارگانیک.
  • افزایش رتبه برای کلمات کلیدی هدفمند.
  • رشد رسانه‌های اجتماعی – این مورد باید نشان دهد که تعامل، برندسازی و جمعیت شناسی مخاطب چه تاثیری دارد.
  • گزارش‌های عملکرد – این گزارش‌ها نحوه تبدیل صفحات، عملکرد کلمات کلیدی، نتایج غنی و موارد دیگر را نشان می دهد.
  • عملکرد سال به سال و رشد ماه به ماه. این کار معمولا با گوگل آنالیتیکس انجام می‌شود.
  • ترافیک بر اساس منبع – تجزیه و تحلیل Google به شما نشان می‌دهد که ترافیک شما از کجا می آید، کدام منابع بهتر است و نرخ جهش بالا و زمان روی صفحه را نشان می‌دهد.

 

بر اساس گزارش فوربس اینسایت، تنها 22 درصد از بازاریابان از اطلاعات مبتنی بر داده استفاده می‌کنند.

 

لوکال سئو: این گزارش‌ها را می‌توان از Google برای کسب‌وکار من، Bing Places  برای کسب‌وکار، و کلیدواژه‌های لوکال که شامل یک مکان هستند، تولید کرد. ابزارهای محلی خاص عبارتند از Moz Local و Whitespark. . شما باید نقل قول‌ها، کلمات کلیدی لوکال، ثبات NAP  و بازخورد مشتری را به دقت بررسی کنید.

 

هنگامی که متوجه شدید که چه گزارش‌هایی برای سئو مورد نیاز است، باید گزارش‌ها را خودکار کنید. با خودکار کردن گزارش‌های سئو، زمان را به سئوکاران تیم خود بازمی‌گردانید که می‌توان از آن برای کارهای مهم‌تر استفاده کرد. بنابراین برای خودکار کردن گزارش‌های خود وقت بگذارید و زندگی خود را کمی آسان‌تر کنید.

 

نکته حرفه‌ای سئو

 

همانطور که تغییرات در استراتژی سئوی شما اعمال می‌شود، باید عملکرد آن را برای ارزیابی تأثیر این تغییرات، بررسی کنید. وقتی تغییرات قابل توجهی در یک سایت ایجاد می‌کنید، مهم است که آن تغییرات را در تجزیه و تحلیل ثبت کنید تا از نظر زمانی بتوانید تعیین کنید که این تغییرات چه نوع تأثیری داشته است. و اگر تغییری مضر بود، می‌توانید به عقب برگردید و آن را لغو کنید.

 

ممکن است در ماه مارس سال گذشته کاهش قابل توجهی در ترافیک شما رخ داده باشد، اگر این مورد را در تجزیه و تحلیل خود یادداشت کرده‌اید، می‌توانید به یادداشت خود نگاه کنید و ببینید که این مورد زمانی رخ داده است که وب‌سایت جدید پیاده‌سازی شده است و بنابراین کاهش ترافیک قابل انتظار بوده است.

 

نتیجه‌گیری

 

همزمان با تغییرات بازاریابی، ارزیابی و بهبود تلاش‌های سئو و بازاریابی امری بسیار مهم است. با ایجاد و حفظ گزارش‌های سئو و مشاهده روند ترافیک، تصمیم‌گیری بر اساس داده‌ها آسان‌تر می‌شود و نتایج قابل ارزیابی ایجاد می‌شود.

0