خرید بک لینک با کیفیت وتاثیر آن بر سئو سایت

folder_openسئو
خرید بک لینک

آیا باید بک لینک بخرید؟

خرید بک لینک عملی است که شاید در مورد آن شنیده باشید اما شاید ندانید که باید این کار را انجام دهید یا خیر.خرید بک لینک “ارزان” به صورت انبوه از منابع نامعتبر ، تکنیک Black Hat SEO (بهینه سازی موتور جستجو) است – روشی برای تقلب یا گمراه کردن گوگل و سایر موتورهای جستجو به  طراحی سایت اصفهان طوری که وب سایت شما بالاتر از آنچه شایسته است ، قرار گیرد.اگر بک لینک بخرید و هیچ کنترلی روی محل قرار دادن بک لینک یا نوع محتوایی که بک لینک شما نشان داده می شود ، ندارید ، به درستی سئو خارج از صفحه را انجام نمی دهید.اگر هزینه خدماتی را بپردازید که به شما کمک کند در معرض دید ، آگاهی از نام تجاری خود و بک لینک باشید ، کمی متفاوت است.

به طور کلی ، خرید آسان بک لینک آسان تر است ، ارزش آن کمتر است.

این به این دلیل است که Google و سایر موتورهای جستجو نمی خواهند رفتار ناخواسته را پاداش دهند.  سئو سایت اصفهان در سمت دیگر سکه ، بک لینک هایی که ایمن سازی آنها بسیار دشوار است ، مانند بک لینک از وب سایت های دولتی و وب سایت های دانشگاه ، ارزش بسیار بیشتری دارند زیرا دستکاری آنها دشوارتر است.

چرا نباید بک لینک بخرید

حتی اگر دیگر کار نمی کند ، هنوز هم می توانید بک لینک را به صورت عمده با قیمت های بسیار مضحک پایین خریداری کنید. تابحال این تبلیغ را دیده اید؟ یا شاید چیزی شبیه به آن؟این اصل SEO کلاه سیاه است. اگر هرگز استراتژی ایجاد پیوند یا SEO برای رد قاطع آن وجود داشته باشد ، همین است. سرویس هایی از این دست متکی به مزارع لینک دهنده یا وب سایت های “خبری” با کیفیت پایین هستند که از طریق خدمات مختلف هرچه بیشتر ارتباط برقرار می کنند.محتوای این نوع وب سایت ها غالباً ناخوشایند است و پیوندها کاملاً بی فایده هستند.

 

موضع گیری Google در خرید پیوند

گوگل صریحاً با تبادل پول در ازای دریافت پیوند مخالف است.

خرید بک لینک

این تبادل پول می تواند از بسیاری جهات اتفاق بیفتد و Google نمی گوید که همه این برنامه های به اصطلاح “پیوند” قطعاً منجر به تأثیر منفی بر رتبه بندی موتور جستجو در یک وب سایت می شود. بلکه می گوید که این طرح ها “می توانند بر رتبه بندی سایت در نتایج جستجو تأثیر منفی بگذارند” (تأکید ما).

 

نتیجه این کار باید این باشد که هرچه تبادل پول در ازای دریافت لینک مستقیم و واضح تر باشد ، طبیعی بودن آن نیز کمتر است. هر چقدر طبیعی تر باشد ، مجازات گوگل بیشتر است. دلیل اینکه Google از “می تواند” و نه “اراده” استفاده می کند این است که برخی از استراتژی های ایجاد پیوند وجود دارد که – اگرچه شامل تبادل پول می شود – در همان سطل ناخواسته برخی از طرح های پیوند پرداختی قرار نمی گیرند.

 

چه تفاوتی بین پیوندهای پیگیری و پیگیری نکردن وجود دارد؟

ما قبلاً تفاوت بین پیوندهای داخلی و خارجی را دیده ایم. اما پیوندهای follow و پیوندهای nofollow نیز وجود دارد.

 

Nofollow ویژگی است که می تواند توسط وب مسترها برای بک لینک استفاده شود. به نظر می رسد به این شکل است:

 

rel = “nofollow”

در سال 2019 ، گوگل اعلام کرد که پیوندهای nofollow را به جای راهنما به عنوان نکته تلقی خواهد کرد. به عبارت دیگر ، گاهی اوقات Google پیوند nofollow را “حساب” می کند و گاهی این کار را نمی کند.

 

ما کاملاً مطمئن نیستیم که چرا Google این تغییر را ایجاد کرده است ، اما برخی گمانه زنی ها وجود دارد که این پاسخی به بسیاری از وب سایت های اصلی است که به طور استاندارد در وب سایت های خود به پیوندهای nofollow پی می برند. گوگل به جای اینکه این سایت های خبری را به عنوان منبع اطلاعات کاملاً از دست بدهد ، این تغییر را ایجاد کرد تا بتواند بک لینک گیری را از برخی از این سایت ها ادامه دهد. اما همانطور که گفته شد ، این گمانه زنی تایید نشده ای است.

 

عکس صفحه جدول توضیحات Rel Google گوگل

عکس صفحه از راهنمای صلاحیت پیوند Google

 

 

 

 

 

چه زمانی از پیوندهای پیگیری استفاده نمی شود؟

Google نمونه ای از زمان استفاده از ویژگی nofollow را به ما ارائه می دهد:

 

“ویژگی nofollow برای مواردی است که شما می خواهید به صفحه ای پیوند دهید اما نمی خواهید به هیچ نوع تأییدیه ای از جمله انتقال اعتبار رتبه بندی به صفحه دیگر دلالت کنید.”

خرید بک لینک

در همان زمان که Google در ویژگی nofollow تغییراتی ایجاد کرد ، آنها ویژگی جدیدی به نام rel = “sponsored” نیز اضافه کردند.

 

گوگل صریحاً اظهار داشت این ویژگی است که اگر پیوند برای اهداف تبلیغاتی یا در ازای جبران خسارت (به عبارت دیگر پیوندی با هزینه پرداخت شده) ایجاد شده باشد ، باید از آن استفاده کنید.

0
Tags: , , , , , , ,

Related Posts

فهرست