آیا میزبان وب شما بر روی سئو وب سایت شما تأثیر می گذارد؟

بازار آنلاین همیشه در حال رشد است و سازمان ها مشتاق دیدن وب سایت های خود در بالای صفحه جستجوی گوگل هستند. سئو سایت اصفهان دنیای مدرن همه چیز در مورد سئو است و اگر وب سایتی در صفحه اول گوگل قرار نگیرد، انتظار می رود که اصلا مورد توجه قرار نگیرد.همانطور که می گویند بهترین مکان برای مخفی کردن یک وب سایت، صفحه دوم گوگل است.

سئو و میزبان وب

وب‌سایت‌هایی که روان و سریع کار می‌کنند، احتمالاً رتبه‌بندی بهتری در جستجوی Google کسب می‌کنند و این تنها زمانی امکان‌پذیر است که یک وب‌سایت بر روی یک سرور میزبانی درجه یک میزبانی شود. طراحی سایت اصفهان این یک سوال رایج است که آیا میزبان وب روی سئو وب سایت تأثیر می گذارد یا خیر و پاسخ یک بله بزرگ است!در اینجا نکاتی در مورد اینکه چگونه یک میزبان وب ضعیف بر سئوی وب سایت تأثیر می گذارد و چرا مهم است که یک هاست قابل اعتماد برای وب سایت خود انتخاب کنید، آورده شده است.

خرابی سرور

این اساسا اولین تست یک میزبان وب است. اگر وب سایت شما به طور مکرر از خرابی سرور وب رنج می برد، این اولین علامت یک میزبان وب غیر قابل اعتماد است.

زمان از کار افتادن نه تنها بر عملکرد کلی وب سایت تأثیر می گذارد، بلکه SERP و SEO آن را نیز کاهش می دهد. بیایید به صورت عملی به آن نگاه کنیم.یک وب سایت از کار افتاده است و در موتور جستجو نمایش داده نمی شود. موتور جستجو یک پرس و جو از محتوای مرتبط آن وب سایت دریافت می کند، پس چه اتفاقی می افتد؟ موتور جستجو آن وب سایت را پیدا نمی کند و این مشکل سئوی وب سایت را کاهش می دهد. علاوه بر این، نرخ پرش آن وب سایت را نیز افزایش می دهد که مستقیماً بر اعتبار وب سایت تأثیر می گذارد.بنابراین، برای جلوگیری از خرابی و دریافت 99.9٪ آپتایم برای وب سایت خود، باید کورکورانه بهترین میزبان وب موجود را برای وب سایت خود انتخاب کنید.

 

زمان بارگذاری صفحه

دومین عامل برای آزمایش میزبان وب، زمان بارگذاری یک وب سایت است. اگر یک وب سایت کند است و زمان زیادی برای بارگیری طول می کشد، در پایان میزبان وب به عنوان کمبود محسوب می شود. مت کاتس، رئیس تیم وب اسپم گوگل نیز تأثیر زمان بارگذاری صفحه بر عملکرد وب سایت را در اینجا برجسته کرد.

این یک واقعیت مورد تحسین جهانی است که اگر یک وب سایت بیش از دو ثانیه طول بکشد تا بارگذاری شود، بازدیدکنندگان به احتمال زیاد به گزینه ممکن بعدی تغییر خواهند کرد. از این رو زمان بارگذاری صفحه وب سایت یک عامل بسیار حساس برای شهرت آن است.علاوه بر این، یک وب سایت با زمان بارگذاری بالا، نرخ پرش بالایی را دریافت می کند که مستقیماً بر رتبه بندی موتورهای جستجوی آن تأثیر می گذارد. افت سئوی وب سایت باعث کاهش نرخ تبدیل می شود.یک میزبان وب خوب با استفاده از آخرین فن آوری های کش که منجر به حجم بالای ترافیک می شود، زمان بارگذاری وب سایت را کاهش می دهد. به یاد داشته باشید، کاهش زمان بارگذاری به معنای بازدید بیشتر از وب است.

برخی از بهترین ابزارهای آنلاین برای اندازه گیری زمان بارگذاری صفحه عبارتند از:

 

به هاست اشتراکی نه بگویید

هاست اشتراکی ممکن است مقرون به صرفه به نظر برسد، اما به یاد داشته باشید که چیزهای ارزان خوب نیستند. یک هاست اشتراکی به شما امکان می دهد چندین وب سایت را روی یک سرور اشتراکی میزبانی کنید زیرا کیفیت میزبانی را به خطر می اندازد.گوگل وب‌سایت‌هایی را که بر روی یک سرور اشتراکی میزبانی می‌شوند، ترجیح نمی‌دهد، زیرا این برخلاف اخلاق سئو است. علاوه بر این، بزرگترین نقطه ضعف هاست اشتراکی اسپم است. این ارائه دهندگان هاست ارزان به هر کسی حتی اگر هرزنامه باشد خدمات می دهند.این محله نامناسب مستقیماً بر رتبه و اعتبار وب سایت تأثیر می گذارد. علاوه بر این، میزبانی مشترک واقعاً سرعت، قابلیت اطمینان و مقیاس پذیری را برای شما فراهم نمی کند.بزرگترین مشکل هاست اشتراکی عدم امنیت آن است که ممکن است منجر به سرقت اطلاعات یا به خطر افتادن وب سایت شما شود.

 

میزبان محلی را برای هدف قرار دادن مخاطبان محلی انتخاب کنید

مکان سرور نقش مهمی در ارائه تجربه مرور سریع به بازدیدکنندگان وب سایت شما دارد. داشتن موقعیت سرور نزدیک به مخاطب هدف منجر به هدایت سریعتر مخاطبان به سایت شما می شود. از این رو، مهم است که همه صاحبان وب سایت باید بدانند مکان میزبانی روی سئو تأثیر می گذارد؟

 

فروشگاه‌های تجارت الکترونیک مخاطبان محلی را هدف قرار می‌دهند، زیرا احتمال فروش آنها به بازار محلی بیشتر است. به عنوان مثال، یک فروشگاه اینترنتی مستقر در استرالیا که بر روی یک میزبان محلی میزبانی می شود، در مقایسه با سرور خود که در خارج از استرالیا واقع شده است، به احتمال زیاد رتبه بندی SEO خوب و ترافیک مرتبط را کسب می کند.دلیل آن ساده است، هر وب سایتی با یک آدرس IP اختصاص داده می شود که مستقیماً به موقعیت جغرافیایی وب سایت شما مربوط می شود. انتخاب یک میزبان محلی، هدف قرار دادن مخاطبان محلی را آسان می‌کند و در نهایت رتبه‌بندی موتور جستجوی محلی فروشگاه وب شما را بهبود می‌بخشد.

 

به عنوان مثال، گوگل ترجیح می دهد یک کاربر استرالیایی را با یک وب سایت استرالیایی پیوند دهد و این مزیتی است که می توانید با استفاده از یک میزبان محلی برای وب سایت خود داشته باشید.آدرس IP سرور یا موقعیت مکانی آن در قرار دادن وب سایت شما در نتایج جستجوی Google نقش دارد و مکان سرور بومی به معنای ترافیک وب سایت مربوطه است.

 

مکان سرور نیز نقش کوچکی در زمان بارگذاری صفحه وب دارد. اگر مکان سرور نزدیک به مخاطبان وب باشد، داده ها را به سرعت دریافت می کند زیرا سرعت دانلود نسبتاً سریعتر از مکان سرور دورتر خواهد بود.ویژگی llent ابزار Google Search Console. این ابزار به هدف قرار دادن مخاطبان مناسب در سطح جهانی بدون توجه به موقعیت سرور شما کمک می کند.

 

اگر وب سایت شما دارای یک دامنه محلی مانند (.au، .co، .uk) است، نباید نگران هدف قرار دادن مخاطبان مربوطه باشید زیرا احتمالاً به طور خودکار آن را جذب می کند. با این حال، اگر دامنه شما جهانی است مانند (.com)، باید کشور مورد نظر خود را در کنسول جستجو شناسایی کنید.اگر کشور مورد نظر را در کنسول جستجو تنظیم نکنید، Google آدرس IP را برای شناسایی کشور وب سایت که ممکن است بعداً دردسرساز شود، ردیابی می کند. استفاده از کنسول جستجو در نهایت به یک دامنه جهانی کمک می کند تا یک کشور خاص را هدف قرار دهد.

 

 

کلمات پایانی

وب سایتی که بر روی هاست بد میزبانی می شود به یک فاجعه تبدیل می شود و همه دلایل ذکر شده کافی است تا این گفته را به حقیقتی تلخ تبدیل کند.اگر وب سایت شما بر روی یک هاست اشتراکی میزبانی می شود، گزینه میزبانی بهتری را انتخاب کنید وگرنه برای رتبه بندی ضعیف سئو، خرابی ناگهانی وب سایت، خرابی و زمان بارگذاری بیشتر آماده باشید.

 

برای تجربه اینکه میزبانی خوبی برای سئو ارائه می دهد، Cloudways را امتحان کنید که یک پلت فرم میزبانی ابری مدیریت شده است. این وب سایت شما را با کاهش زمان بارگذاری، 99.9% آپتایم و رتبه بندی سئو بهتر بهینه می کند زیرا وب سایت شما احتمالاً در طول سال آنلاین است.

0