راهنمای کامل به روز رسانی الگوریتم پاندا 2020

الگوریتم پاندا گوگل

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

راهنمای کامل به روز رسانی الگوریتم پاندا 2020

با سلام  و ضمن عرض خسته نباشید خدمت کاربران محترم سایت پارسیان اندیش سئو در این مقاله می خواهم تا در رابطه با الگوریتم پاندا گوگل با شما عزیزان صحبت کنم وبراتون توضیح بدهم که چه کاربردی دارد وراه های دورزدن این الگوریتم چیست

تاریخچه گوگل پاندا

Google Panda برای اولین بار در فوریه 2011 به عنوان بخشی از تلاش گوگل برای از بین بردن تاکتیک های SEO کلاه سیاه و اسپم وب راه اندازی شد.در آن زمان ، شکایات کاربران در مورد افزایش نفوذ “مزارع محتوا” بیداد می کرد.الگوریتم پاندا برای اختصاص طبقه بندی صفحات به صفحات ، استفاده داخلی و الگو برداری از رتبه بندی کیفیت انسان ، که به عنوان یک عامل رتبه بندی در نظر گرفته شد ، آمد. طراحی سایت اصفهان در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد Google Panda بدانید وجود دارد – بیشتر در مورد علت راه اندازی آن ، آنچه باید در مورد الگوریتم بدانید و یک جدول زمانی کامل.

 

چرا گوگل پاندا را ایجاد شد؟

 

در سال 2010 ، افت کیفیت نتایج جستجوی گوگل و افزایش مدل کسب و کار “مزرعه محتوا” به موضوعاتی تبدیل شد که بارها و بارها دور زد.همانطور که آمیت سینگال گوگل بعداً به Wired at TED گفت ، به روز رسانی “کافئین” اواخر سال 2009 ، که به طرز چشمگیری توانایی گوگل را برای فهرست بندی سریع محتوا افزایش داد ، “برخی از مطالب نه چندان خوب” را نیز در فهرست آنها وارد کرد.مت کاتز گوگل به Wired گفت که این موضوع محتوای جدید در واقع یک موضوع اسپم نیست ، سئو سایت اصفهان بلکه یکی از این موارد است: “حداقل کاری که می توانم انجام دهم این است که هرزنامه نباشد؟”

 

 

“در پایان [2009] ، دو مورد از این مزارع محتوا – Demand Media [از eHow infamy] و Answers.com – در 20 ویژگی برتر وب در ایالات متحده که توسط comScore اندازه گیری شد ، محکم ایجاد شد. تقاضای رسانه تجسم یک مزرعه محتوا و بزرگترین نمونه آن است که روزانه 7000 قطعه محتوا را پمپاژ می کند … این شرکت بر اساس یک فرمول ساده عمل می کند: ایجاد یک تن از محتواهای عمدتا غیر الهام بخش برای موتورهای جستجو ، سپس آن را از طریق نرم افزارهای اجتماعی ویروسی کنید و از طریق تبلیغات درآمد زیادی کسب کنید. “در ژانویه 2011 ، Business Insider یک تیتر منتشر کرد که همه چیز را می گوید: الگوریتم جستجوی Google خراب شده است ، زمان بازگشت به دوره نظارت است.

 

آنها در مقاله ای دیگر اشاره کردند:

 

“تقاضا [رسانه] با اجرای یک آربیتراژ عظیم از اکوسیستم گوگل ، هوشمندانه ترین ترفند را تغییر می دهد. برای تولید صدها هزار قطعه محتوای با کیفیت پایین ، با هزاران مترجم آزاد قرارداد ببندید ، موضوعاتی که با توجه به ارزش جستجوی آنها انتخاب می شود ، که بیشتر آنها توسط Google هدایت می شوند. از آنجا که الگوریتم گوگل محتوای پرکار و ثابت را بر محتوای باکیفیت می سنجد ، الگوریتم گوگل محتوای تقاضا را در صفحات نتایج موتورهای جستجو خود قرار می دهد. “بدون تردید ، عناوینی مانند این به طور قابل توجهی بر گوگل تأثیر گذاشت ، که با توسعه الگوریتم پاندا پاسخ داد.[/vc_column_text][us_separator][us_image image=”24591″ size=”full”][us_separator][vc_column_text]پاندا برای اولین بار در 23 فوریه 2011 معرفی شد.

 

در 24 فوریه ، گوگل یک پست وبلاگی در مورد به روزرسانی منتشر کرد و نشان داد که آنها “پیشرفت الگوریتمی بسیار بزرگی در رتبه ما ایجاد کردند – تغییری که به طور قابل توجهی 11.8 of از درخواست های ما را تحت تأثیر قرار می دهد.”هدف بیان شده از به روز رسانی به شرح زیر بود:

 

“این به روز رسانی برای کاهش رتبه بندی سایتهای با کیفیت پایین طراحی شده است-سایتهایی که ارزش کمتری برای کاربران ایجاد می کنند ، مطالبی را از وب سایتهای دیگر یا سایتهایی که بسیار مفید نیستند کپی می کنند. در عین حال ، رتبه های بهتری را برای سایت های با کیفیت بالا-سایت هایی با محتوا و اطلاعات اصلی مانند تحقیق ، گزارشات عمیق ، تجزیه و تحلیل متفکرانه و غیره ارائه می دهد. ”

 

دنی سالیوان ، بنیانگذار Search Engine Land در ابتدا از آن به عنوان به روز رسانی “Farmer” یاد می کرد. با این حال ، گوگل بعداً فاش کرد که از نظر داخلی از آن با عنوان “پاندا” یاد می شد ، نام مهندسی که با الگوریتم اصلی پیشرفت کرد.

 

قفل را باز کنید (ارائه نمی شود) با Keyword Hero

همه کلمات کلیدی ارگانیک خود را در GA و معیارهای عملکرد آنها را ببینید. امتحان رایگان. لغو در هر زمان. پشتیبانی حرفه ای راه اندازی 4 دقیقه ایقابل توجه ، مزارع محتوا eHow و wikiHow پس از بروزرسانی بهتر عمل کردند. به روز رسانی های بعدی به مزارع محتوای “قابل قبول” نیز آسیب می رساند ، زیرا رسانه های تقاضا 6.4 میلیون دلار در سه ماهه چهارم سال 2012 ضرر کردند.آشکارترین تغییر در صنعت SEO این بود که چقدر به “بازاریابی مقاله” ضربه زد ، که در آن متخصصان SEO مقاله هایی با کیفیت پایین را در سایت هایی مانند ezinearticles.com به عنوان نوعی ایجاد لینک منتشر می کردند.همچنین واضح بود که سایتهایی که بیشترین بازدید را داشته اند دارای طراحی کمتر جذاب ، تبلیغات مزاحم ، تعداد کلمات متورم ، استانداردهای ویراستاری پایین ، عبارت های تکراری ، معیوب بوده اند.تحقیق ، و به طور کلی مفید یا قابل اعتماد نبود.

 

آنچه درباره الگوریتم پاندا می دانیم

 

وقتی گوگل در مورد توسعه الگوریتم با Wired بحث کرد ، Singhal گفت که آنها با ارسال اسناد آزمایشی به رتبه دهندگان کیفیت انسانی که از آنها س questionsالاتی مانند “آیا می توانید کارت اعتباری خود را به این سایت بدهید راحت هستید؟” آیا راحت هستید که داروهای تجویز شده توسط این سایت را به فرزندان خود بدهید؟ “کاتس گفت که مهندس “مجموعه ای دقیق از سوالات ، از همه چیز را ایجاد کرده است. آیا شما این سایت را معتبر می دانید؟ اگر این در یک مجله باشد اشکالی ندارد؟ آیا این سایت دارای تبلیغات بیش از حد است؟ ‘”طبق مصاحبه ، آنها سپس الگوریتم را با مقایسه سیگنال های رتبه بندی مختلف در برابر رتبه بندی کیفیت انسان توسعه دادند.سینگال آن را یافتن هواپیمایی در ابرفضا می داند که مکان های خوب را از بد جدا می کند.در یک مقاله ، Biswanath به نویسنده کمک کرد تا از الگوریتم های یادگیری ماشین برای طبقه بندی دقیق رفتارهای کاربر در صفحات فرود استفاده کند.در حالی که مقاله در مورد الگوریتم پاندا نیست ، نویسنده با دخالت همنام خود و موضوع ، نشان می دهد که پاندا نیز یک الگوریتم یادگیری ماشین است.

 

بیشتر در صنعت SEO به این نتیجه رسیده بودند که پاندا با استفاده از یادگیری ماشینی پیش بینی های دقیقی در مورد نحوه ارزیابی کیفیت محتوا توسط انسان انجام می دهد. آنچه کمتر مشخص است این است که چه سیگنال هایی باید در الگوریتم یادگیری ماشین گنجانده شده باشد تا مشخص شود کدام سایت ها از نظر کیفیت پایین هستند و کدام سایت ها کیفیت ندارند.[/vc_column_text][us_separator][us_image image=”24592″ size=”full”][us_separator][vc_column_text]

پاندا چگونه کار می کند؟

تشخیص محتوای کم عمق و وب سایت های با کیفیت پایین ممکن است برای کاربر آسان باشد ، اما برای موتورهای جستجو این یک فرآیند بسیار دشوار است ، به ویژه در وب وسیع و متنوع. آمیت سینگال ، نایب رئیس جستجو در گوگل ، به مجله Wired گفت که برای حل این مشکل پیچیده ، این فرایند باید تا حد امکان علمی و ریاضی باشد. سپس محققان گوگل مجموعه ای دقیق از س questionsالات (که برخی از آنها در اینجا ذکر شده است) را برای بررسی وب سایت ها برای بررسی دامنه ها طراحی کردند. از طریق این سوالات و بررسی ها ، تیم Google مجموعه ای از سیگنال های رتبه بندی را طراحی کرد که تعریف محتوای با کیفیت پایین را تشکیل می دهد.گوگل پیوسته در حال تغییر و پیشبرد سیگنال ها و معیارهایی است که از آن برای تعیین ارزش وب سایت استفاده می کند. این امر به گوگل این امکان را می دهد که در بالای محتوای خوب و بد قرار بگیرد و به طور مداوم تجربه کاربری عالی ارائه دهد.

 

پاندا چه چیزی را هدف قرار می دهد؟

 

محتوای “نازک” در سایت: دامنه های فاقد محتوای با کیفیت در بسیاری از صفحات تمایل ندارند تجربه کاربری ارزشمندی را ارائه دهند. این می تواند به معنای صفحاتی باشد که فقط چند جمله دارند ، یا صفحاتی با حجم بی واژه ای از کلمات. املا و دستور زبان اهمیت دارد!

محتوای تکراری: اگر حجم زیادی از محتوای تکراری وجود داشته باشد – صفحاتی با محتوای بسیار مشابه یا دقیقاً یکسان – این ممکن است سیگنالی از دستکاری موتور جستجو باشد. در گذشته ، ممکن است دامنه ها صفحات تکراری را که یک کلمه کلیدی خاص را مورد هدف قرار داده اند ، امتحان کرده و شانس رتبه بندی آنها را برای این عبارت افزایش دهند.

محتوای تولید شده توسط ماشین: همچنین به عنوان “محتوای چرخیده” شناخته می شود ، این کپی به طور خودکار توسط نرم افزار تولید می شود تا صفحات وب را با اطلاعات غنی از کلمات کلیدی ، اما در نهایت ضعیف پر کند.

تبلیغات بیش از حد در محل: صفحاتی که مملو از تبلیغات هستند ، تجربه کاربر را به خطر می اندازند.

پاندا پنالتی نیست

در حالی که مطمئنا مواردی از سقوط کامل دامنه ها در رتبه بندی در نتیجه به روز رسانی Panda وجود داشته است ، الگوریتم مجازات نیست. هنوز این امکان وجود دارد که سایتهایی که توسط پاندا هدف قرار گرفته اند به طور کلی رتبه خوبی داشته باشند. این به این دلیل است که به جای کاهش ارزش دامنه های دارای محتوای اسپم ، صفحات فردی را به منظور کاهش موقعیت SERP تنزل می دهد.یک پست Moz در مورد Google Panda صحبت می کند ، به نقل از سخنگوی Google که این را تأیید کرده است:الگوریتم پاندا ممکن است همچنان چنین سایتی را برای پرس و جوهای خاص و بسیار مرتبط نشان دهد ، اما برای پرسش هایی که سود مالک سایت با سود کاربر نامتناسب است ، دید آن کاهش می یابد. ”

پیشگیری از پاندا

در واقع جلوگیری از تأثیر منفی Google Panda بر سایت شما بسیار ساده است. بهترین راه برای بهبود قابل اعتماد و پایدار SEO این است که محتوای با کیفیت بالا و منحصر به فرد تولید کنید و در طول مسیر هیچ گوشه ای را کوتاه نکنید.بازاریابان دیجیتال همیشه در تلاش برای ایجاد کمپینی هستند که مطابق با ترجیحات الگوریتم گوگل باشد. از استراتژی های محتوا گرفته تا ساخت وب سایت فنی ، ملاحظات متعددی را باید در نظر داشت:این صفحه باید اطلاعات ، راه حل یا خدمات وعده داده شده را در اختیار کاربر قرار دهد.اگر اینطور نیست ، محتوا ، طراحی یا ویژگی های صفحه روی خط نیست. این امر باعث دور شدن افراد از سایت می شود و باعث نرخ پرش بالا ، تجربه کاربری ضعیف و در نهایت کاهش دید می شود.یک دامنه باید دارای پیوندهای خارجی قوی به عنوان مرجع باشد.یک راه برای نشان دادن موتورهای جستجو که اطلاعات موثق را در یک منبع اطلاعاتی با کیفیت بالا گردآوری کرده اند ، مراجعه به منابع است. اگر گوگل متوجه شود که شما در تلاش هستید تا اطلاعات دقیقی را در اختیار کاربر خود قرار دهید ، متوجه می شود که شما مسئول تنظیم محتوا هستید و با افزایش دید به شما پاداش می دهد. این پیوندها همچنین می توانند به موتورهای جستجو در ایجاد ارتباط بین سایت شما و سایت های با کیفیت و مرتبط با موضوع مورد اشاره کمک کنند.

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

0