الگوریتم برت چیست و چه کاری می کند؟

folder_openسئو
الگوریتم برت گوگل

الگوریتم برت چیست و چه کاری می کند؟

الگوریتم برت از هر 10 عبارت جستجو بر 1 مورد تأثیر می گذارد. این بزرگترین تغییر در جستجو از زمان انتشار RankBrain توسط گوگل است.

گوگل بزرگترین تغییر را در سیستم جستجوی خود از زمان معرفی شرکت RankBrain ، تقریباً پنج سال پیش انجام می دهد. این شرکت گفت که این مورد از هر 10 پرسش 1 را از نظر تغییر نتایج که برای این پرس و جوها رتبه بندی می شود ، تحت تأثیر قرار می دهد.

استفاده کردن از برت گوگل این هفته شروع به کار کرد و به زودی به طور کامل پخش می شود. در حال حاضر برای پرسش های زبان انگلیسی در حال انتشار است طراحی سایت اصفهان و در آینده به سایر زبانها گسترش می یابد.قطعات ویژه. این نیز بر قطعات برجسته تأثیر می گذارد. گوگل گفت که BERT به صورت جهانی ، در همه زبان ها ، در قطعات برجسته استفاده می شود.

الگوریتم برت چیست؟

این تکنیک مبتنی بر شبکه عصبی گوگل برای پیش آموزش زبان طبیعی (NLP) است سال گذشته منبع باز شد و در وبلاگ Google AI با جزئیات بیشتری در مورد آن نوشته شد. به طور خلاصه ، برت می تواند به رایانه ها در درک زبان شبیه به انسان کمک کند.

 

گوگل برت چه زمانی استفاده می شود؟

گوگل گفت که این الگوریتم به درک بهتر تفاوت های ظریف و زمینه کلمات در جستجوها کمک می کند و این پرسش ها را با نتایج مرتبط تری بهتر مطابقت می دهد. همچنین برای قطعات برجسته ، همانطور که در بالا توضیح داده شد ، استفاده می شود.در یکی از مثالها ، گوگل گفت ، با جستجوی “مسافر برزیل 2019 برای ایالات متحده نیاز به ویزا دارد” ، کلمه “به” و ارتباط آن با کلمات دیگر در پرس و جو برای درک معنی مهم است. قبلاً ، Google اهمیت این ارتباط را درک نمی کرد سئو سایت اصفهان و نتایج مربوط به شهروندان آمریکایی که به برزیل سفر می کردند را نشان می داد. گوگل توضیح داد: “با BERT ، Search می تواند این تفاوت را درک کند و بداند که کلمه بسیار متداول” to “در اینجا بسیار مهم است و ما می توانیم نتیجه بسیار مرتبط تری برای این پرس و جو ارائه دهیم.”توجه: مثال های زیر برای اهداف گویا هستند و ممکن است در نتایج جستجوی زنده کار نکنند.

 

در مثال دیگری ، جستجوی عبارت “آیا متخصصان زیبایی در محل کار خود بسیار ایستاده اند ، گوگل می گوید که قبلاً عبارت” مستقل “را با کلمه” ایستاده “که در پرس و جو استفاده می شد مطابقت می داد. مدل های BERT گوگل می توانند “درک کنند که” ایستادن “به مفهوم خواسته های فیزیکی یک شغل مربوط است و پاسخ مفیدتری را نشان می دهد.”در مثال زیر ، گوگل می تواند پرسشی را بیشتر شبیه به انسان بفهمد تا در جستجوی عبارت “آیا می توانید برای داروسازی دیگران دارو تهیه کنید” نتیجه مرتبط تری را نشان دهد.نمونه قطعه ویژه. در اینجا مثالی از گوگل است که قطعه برجسته تری را برای عبارت “پارک بر روی تپه بدون محدودیت” نشان می دهد. در گذشته ، چنین پرسشی سیستم های Google را گیج می کرد. گوگل گفت: “ما اهمیت زیادی برای کلمه” مهار “قائل شدیم و کلمه” نه “را نادیده گرفتیم ، و درک نکردیم که چقدر این کلمه برای پاسخ مناسب به این پرسش اهمیت دارد. بنابراین ما نتایج مربوط به پارک بر روی تپه ای با محدوده را برمی گردانیم. “

الگوریتم برت گوگل

RankBrain نمرده است. RankBrain اولین روش هوش مصنوعی گوگل برای درک پرسش ها در سال 2015 بود. برای درک بهتر معنای کلمات ، به جستارها و محتوای صفحات وب در فهرست گوگل نگاه می کند. برت جایگزین RankBrain نمی شود ، این یک روش اضافی برای درک محتوا و پرس و جوها است.  سئو سایت در اصفهان این به سیستم رتبه بندی گوگل افزودنی است. RankBrain می تواند و هنوز برای برخی از پرس و جوها استفاده می شود. اما وقتی گوگل فکر می کند که یک پرس و جو را می توان با کمک برت بهتر درک کرد ، گوگل از آن استفاده خواهد کرد. در واقع ، یک پرس و جو می تواند از چندین روش ، از جمله برت، برای درک پرس و جو استفاده کند.

الگوریتم برت گوگل چطور کار می کند؟

چطور؟ گوگل توضیح داد که راه های زیادی وجود دارد که می تواند بفهمد زبان مورد نظر شما به چه معناست و چگونه با محتوای موجود در وب ارتباط دارد. به عنوان مثال ، اگر چیزی را غلط املایی داشته باشید ، سیستم های املایی Google می تواند به شما در یافتن کلمه مناسب کمک کند تا به آنچه نیاز دارید برسید. و/یا اگر از کلمه ای مترادف کلمه واقعی استفاده می کنید که در اسناد مربوطه وجود دارد ، Google می تواند آن را مطابقت دهد. سیگنال دیگری است که Google برای درک زبان از آن استفاده می کند. بسته به آنچه جستجو می کنید ، هر یک یا ترکیبی از این سیگنال ها می تواند برای درک پرسش شما و ارائه نتیجه مناسب بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

 

آیا می توانید برای الگوریتم برت بهینه سازی کنید؟

بعید است. گوگل به ما گفته است که SEO ها نمی توانند برای RankBrain بهینه سازی کنند. اما این بدان معناست که گوگل در درک زبان طبیعی بهتر شده است. فقط برای کاربران محتوا بنویسید ، مثل همیشه. این تلاش گوگل برای درک بهتر پرس و جو جستجوگر و تطبیق بهتر آن با نتایج مرتبط تر است.چرا اهمیت می دهیم. ما اهمیت می دهیم ، نه تنها به این دلیل که گوگل گفته است این تغییر “نشان دهنده بزرگترین جهش رو به جلو در پنج سال گذشته و یکی از بزرگترین جهش ها در تاریخ جستجو است.”اما همچنین به این دلیل که 10 all از همه درخواستها تحت تأثیر این به روزرسانی قرار گرفته اند. این یک تغییر بزرگ است. ما گزارشهای تأیید نشده ای از به روزرسانی الگوریتم در اواسط هفته و اوایل این هفته مشاهده کردیم که ممکن است مربوط به این تغییر باشد. تا تغییرات ترافیک جستجوی خود را هفته آینده مشاهده کنید و ببینید چقدر سایت شما تحت تأثیر این تغییر قرار گرفته است. اگر چنین بود ، عمیق تر بررسی کنید که کدام صفحات فرود تحت تأثیر قرار گرفته اند و برای کدام درخواست ها. ممکن است متوجه شوید که آن صفحات تبدیل نشده اند و ترافیک جستجویی که Google آن صفحات را ارسال کرده است در واقع مفید واقع نشده است.

0
Tags: , , , , , , , , ,

Related Posts

فهرست