
چگونه لینک های خارجی را برای سئوی بهتر به حداکثر برسانیم
برای سالها، اتاقهای خبر و ناشران مزایای کلیدی پیوند خارجی را نادیده گرفتهاند. اما اکنون، آنها از قدرت خود برای نوشتن محتوای بهتر و افزایش رتبه موتورهای جستجو با چند مرحله ساده استفاده می کنند.بسیاری از مردم نگران هستند که در صورت از دست دادن خوانندگان صفحه خود، از طریق مقالات خود به وب سایت های دیگر پیوند دهند. با این حال، این ترس به طور گسترده مورد مناقشه قرار گرفته است.حتی در سال 2013، در مطالعهای در مورد فرهنگ در حال تغییر پیوند دادن (بله، ما در اینجا به صورت خارجی پیوند میدهیم)، یکی از همکاران آزمایشگاه نیمن، مارک کدینگتون، «مقاومت فرهنگی» در برابر پیوند در اتاقهای خبر را به دلیل تمایل به نگه داشتن خوانندگان در وبسایت سازمان توصیف میکند. .
اما او در ادامه توضیح میدهد: «مقاومت عمیق در برابر پیوند شروع به از بین رفتن کرده است، عمدتاً به دلیل دو عامل: القای ارزشهای فرهنگی وب، و تلاش هماهنگ توسط ویراستاران خاص برای نهادینهسازی پیوند با ادغام. آن را در جریان کار نوشتن برای وب قرار می دهد.”
درست است که پیوند خارجی باید بخش کلیدی استراتژی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) هر ناشر در دنیای آنلاین باشد. سئوکاران برتر ادعا می کنند طراحی سایت اصفهان که لینک های خارجی مهم ترین منبع قدرت رتبه بندی هستند و نباید آنها را دست کم گرفت.اما وقتی نوبت به ایجاد یک استراتژی موثر برای لینک سازی خارجی می رسد
در این بخش، ما شما را از طریق انواع مختلف لینکهای خارجی راهنمایی میکنیم، چرا باید از آنها در هر مقاله برای نوشتن محتوای بهتر استفاده کنید، و چگونه میتوانید تنها با یک کلیک به لینکهای با کیفیت دسترسی پیدا کنید.
فهرست مطالب
لینک سازی خارجی چیست؟
انواع لینک های خارجی
لینک های ورودی
لینک های خروجی
سه مزیت کلیدی لینک کردن
چگونه می توانید لینک های مرتبط را به سرعت پیدا کنید؟
سه موردی که باید هنگام پیوند خارجی اجتناب کنید
لینک سازی خارجی چیست؟
بر خلاف لینک های داخلی که به صفحات دیگر در دامنه شما اشاره می کنند، لینک های خارجی لینک هایی هستند که به منابع خارجی اشاره می کنند. به طور مشابه، اگر وب سایت دیگری به شما پیوند داده شود،سئو سایت اصفهان این نیز به عنوان یک پیوند خارجی در نظر گرفته می شود که بازدیدکنندگان را به سایت شما هدایت می کند.در مورد اهمیت پیوند داخلی در پست وبلاگ ما بیشتر بخوانید چرا باید برای تقویت سئو روی پیوند داخلی تمرکز کنید.
انواع لینک های خارجی
لینک های ورودی
لینک های ورودی، بک لینک ها، لینک های ورودی – همه آنها اساساً به یک معنا هستند: وب سایت دیگری به دامنه شما پیوند می دهد زیرا آن را منبع مفیدی می داند. اینها سخت ترین پیوندها برای به دست آوردن هستند و بنابراین، موتورهای جستجو آنها را به عنوان یک شاخص کلیدی از اعتبار و ارتباط منبع برای جستجوگران می بینند. این باعث می شود آنها برای سئو بسیار ارزشمند باشند.
همانطور که گوگل توضیح می دهد، خزنده های وب سودمندی یک مقاله را ارزیابی می کنند «…با شمارش تعداد و کیفیت پیوندهای یک صفحه برای تعیین تخمین تقریبی از اهمیت وب سایت. فرض اساسی این است که وب سایت های مهم تر احتمالاً پیوندهای بیشتری را از وب سایت های دیگر دریافت می کنند.”
ساده است، درست است؟
نکته وفادار:
می توانید از کنسول جستجوی گوگل برای مشاهده تعداد لینک های خارجی که وب سایت شما دریافت کرده است استفاده کنید. این می تواند یک معیار مفید برای کمک به نوشتن محتوای بهتر باشد.
لینک های خروجی
همانطور که از نام آن پیداست، این اساساً معکوس یک پیوند ورودی است. یک پیوند خروجی از وب سایت شما به وب سایت دیگری اشاره می کند. بنابراین، یک لینک خروجی برای وب سایت شما، یک لینک ورودی برای یک وب سایت دیگر است.
دو نوع لینک خروجی وجود دارد:
لینک های Nofollow
این موارد به خزندههای موتورهای جستجو میگویند که سایت شما را با صفحهای که به آن پیوند میدهید مرتبط نکنند. راهنمای وبمستر گوگل توضیح میدهد: «پیوندهایی که با این ویژگیهای مرتبط علامتگذاری شدهاند، معمولاً دنبال نمیشوند».
این لینکها توسط موتورهای جستجو خزیده میشوند و میتوانند ارزش سئو را به مقاله شما منتقل کنند. بدون شک این به طور طبیعی اتفاق می افتد، اما مطمئن شوید که آنها وب سایت های قابل اعتمادی هستند که می خواهید با آنها مرتبط شوید.
همانطور که می توانید آنها را کنترل کنید، پیوندهای خروجی یک حوزه کلیدی هستند که هنگام ایجاد پیوند در مقالات باید روی آن تمرکز کنید. به همین دلیل، هنگام توضیح اینکه چرا و چگونه باید پیوند دهید، بر روی این نوع پیوند خارجی تمرکز خواهیم کرد.
سه مزیت کلیدی لینک کردن
پیوندهای خروجی به تجربه خواننده ارزش می بخشد
واقعاً چه چیزی باعث درخشش محتوای عالی می شود؟ توانایی آن در ارائه تصویری تا حد امکان گسترده و آگاهانه از یک موضوع خاص به خوانندگان. پیوندهای خارجی یک راه عالی برای جاسازی منابع اضافی – مطالعات موردی، مقالات سفید، مقالات مرتبط – در بدنه مقاله هستند و به شما کمک می کنند محتوای بهتری بنویسید و به تجربه خواننده ارزش بیافزایید.
قطعه شما در رتبه بندی جستجو صعود خواهد کرد
پیوندهایی که قرار می دهید می توانند به موتورهای جستجو کمک کنند تا کیفیت محتوای شما را بسنجند. برای مثال، سایتهای با کیفیت پایین به احتمال زیاد به تعداد بسیار بیشتری از صفحات با کیفیت پایین پیوند میدهند، در حالی که محتوای عالی تایپیکا است.